اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

رئیس جدید دادگستری پلدختر معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری لرستان و جمعی از مسئولان پلدختر رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

رئیس جدید دادگستری پلدختر معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر رئیس کل دادگستری استان لرستان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان پلدختر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: استان لرستان امروز یکی از استان‌های امن کشور بشمار می‌رود.
جعفر بدری اظهار داشت: تامین امنیت در لرستان نتیجه همکاری مردم است ونهادهای ارشادی وتبلیغی باید مردم را به همکاری با ماموران برای تامین امنیت شهر ومحله ترغیب کنند.
وی با اشاره به این موضوع که انتظار مردم تشکیل حکومت است، خاطرنشان کرد: نخستین انتظار مردم از تشکیل حکومت اجرای عدالت وتامین امنیت است که به عنوان یک وظیفه اصلی باید به نحو احسن اجرا شود.
 رئیس کل دادگستری استان لرستان در ادامه به نقش موثر خانواده در پیش‌گیری از انحرافات اجتماعی اشاره و گفت: در بین مجموع این عوامل، خانواده یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند بیشترین نقش را در جلوگیری از انحرافات وجرائم اجتماعی ایفا کند.
بدری با اشاره به اینکه هر حکومتی در جامعه‌ای باید دارای یک حاکم باشد، تاکید کرد: همه افراد واقشار باید در سایه حکومت‌ها ودر سایه امنیت از نعمت‌های دنیایی بهره‌مند شوند، تا در سایه این حکومت‌ها افراد ضعیف بتوانند حق خود را از ظالمان بازستانند.
 رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: باید همه مردم و مسئولان در تحقق بخشیدن عدالت وتامین امنیت گام بردارند وبه عنوان یک وظیفه همگانی به این موضوع بنگرند.
 در این مراسم از زحمات علی دوستی رئیس دادگسترس سابق پلدختر تقدیر و بیژن سوری به عنوان رئیس جدید دادگستری پلدختر معرفی شدند. 
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول