اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 593 داوطلب؛

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در کرمان برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: ‌آزمون متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری با حضور 593 داوطلب در محل دانشگاه آزاد ‌واحد کرمان برگزار شد.

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در کرمان برگزار شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز آزمون متقاضیان کارشناسی رسمی دادگستری با حضور 593 داوطلب در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.
محمد زنگی آبادی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعداد 593 داوطلب در 25 رشته در آزمون مذکور شرکت دارند و در 10 رشته آن علاوه بر استان کرمان متقاضیان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز حضور دارند.
وی افزود: در این آزمون که به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد در مجموع 21 هزار داوطلب نام‌نویسی کرده و با هم رقابت کردند.
زنگی‌آبادی در مورد شرایط ثبت‌نام، سئوالات آزمون و نحوه جذب کارشناسان به خبرنگار فارس گفت: متقاضیان این آزمون در فواصل اسفندماه  89تا پایان فروردین ماه سال90 فرصت ثبت‌نام داشتند.
وی خاطرنشان کرد: از شرایط ثبت‌نام این آزمون داشتن حداقل پنج سال سابقه کاری در رشته مورد تقاضای آنان بود و باید گواهی مربوطه نیز در حین ثبت‌نام ارسال می‌شد.
وی افزود: سئوالات این آزمون به صورت عمومی و تخصصی طراحی و پذیرفته شدگان این آزمون باید مرحله مصاحبه و دوره کارآموزی یک‌ساله را با موفقیت پشت سر بگذرانند.
به گزارش فارس این آزمون راس ساعت 9 صبح در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان آغاز و و رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز از روند اجرای آزمون مذکور بازدید کردند.
انتهای پیام؛/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول