اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون عمرانی استاندار زنجان اعلام کرد:

درآمد 600 میلیون تومانی شهرداری خرم‌دره در سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: شهرداری خرم‌دره در شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 600 میلیون تومان درآمد داشته است.

درآمد 600 میلیون تومانی شهرداری خرم‌دره در سال جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، علی‌اکبر کریمی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های عمرانی شهری خرم‌دره در مجموع 5 میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار برای 17 مصوبه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: 2 میلیارد و 260 میلیون تومان از این اعتبار تعهد استان است که باید پرداخت شود.
وی افزود: یک میلیارد و 800 میلیون تومان از این اعتبار نیز تعهد خود شهرداری خرم‌دره است و در صورتی که ابلاغ سهمیه استان آماده شد، تعهد استان در اختیار شهرداری خرم‌دره قرار می‌گیرد.
معاون عمرانی استاندار زنجان اضافه کرد: شهرداری خرم‌دره با سهم تعهد خود کار را آغاز کرده که امیدوار هستیم با تزریق میزان اعتبار تعهد استان شاهد تسریع در عملیات اجرایی باشیم.
وی در ادامه با اشاره به بحث آسفالت شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بیش از 8 هزار تن آسفالت در معابر شهری خرم‌دره اجرا شده است.
کریمی با تاکید بر لزوم زیباسازی شهر خرم‌دره گفت: برای زیباسازی و بهبود مبلمان شهری، بر اساس دستور استاندار اعتبار جداگانه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است، تا شهرداری خرم‌دره نسبت به زیباسازی شهر اقدام لازم را انجام دهد که این اعتبار در آینده‌ای نزدیک ابلاغ می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری خرم‌دره از منبع مالی ارزش افزوده برخوردار است، عنوان داشت: در سال 89 شهرداری خرم‌دره به این وسیله مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان درآمد داشته است.
معاون عمرانی استاندار زنجان افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نیز شهرداری خرم‌دره دریافتی درآمد 600 میلیون تومانی داشته است.
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های شرکت مینو بیان داشت: شرکت مینو یک سالن برای این منظور در نظر گرفته بود که متاسفانه محیط زیست به این مسئله ایراد گرفته و اعلام کرده بود چون این شرکت نزدیک شهر است، اجازه گسترش ندارد.
احمد مهدوی در ادامه گفت: بیمارستان خرم‌دره نیز از نظر اورژانس دارای مشکل است و از فضای مناسبی برخوردار نیست که با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان شرکت مینو به دلیل همجواری این شرکت با بیمارستان، مسئولان شرکت قبول کردند که بخشی از رستوران این شرکت به بیمارستان واگذار شود که امیدوار هستیم مسئولان امر پیگیر این موضوع باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول