اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

36 درصد از تعهد خرم‌دره در ایجاد اشتغال محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: 36 درصد از تعهد شهرستان خرم‌دره در زمینه ایجاد اشتغال تحقق پیدا کرده است.

36 درصد از تعهد خرم‌دره در ایجاد اشتغال محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری مشترک استان و این شهرستان با اشاره به سفرهای استانی مسئولان به مناطق مختلف استان اظهار داشت: سفرهای استانی فرصت مغتنمی برای امکان‌سنجی و نظرسنجی  و همچنین بررسی مسائل پروژه‌ها است.
وی افزود: در چنین جلسه‌هایی همه پروژه‌های شهرستان مطرح شده و برای تسهیل در امور و تسریع بخشیدن در اجرای پروژه‌ها تصمیم‌های لازم اتخاذ می‌شود.
فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به بحث اشتغال خاطرنشان کرد: در شهرستان خرم‌دره از دو منبع برای ایجاد اشتغال استفاده می‌شود که اشتغال خانگی و همچنین فعالیت دستگاه‌های اجرایی در بخش اشتغال این دو منبع را شامل می‌شود.
وی افزود: استان زنجان باید 40 هزار شغل در سال جاری ایجاد کند که سهم شهرستان خرم‌دره در این زمینه 2 هزار و 600 شغل است که 36 درصد این امر در شهرستان خرم‌دره تحقق پیدا کرده است.
نوری‌پور اضافه کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی 100 درصد تعهد خود را تحقق بخشیده و ایجاد اشتغال کرده است به‌گونه‌ای که اداره صنایع باید 150 نفر ایجاد شغل می‌کرد و این در حالی است که شرکت مینو بالاتر از این تعداد موجب ایجاد اشتغال افراد متقاضی شده است.
وی با بیان اینکه امسال شتاب خوبی را در شرکت مینو شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: در بحث اشتغال خانگی 510 نفر ثبت نام کرده‌اند و استقبال خوبی از این امر با توجه به تبلیغات در شهرستان صورت گرفته است.
فرماندار شهرستان خرم‌دره به برنامه‌های صورت گرفته در راستا جذب سرمایه‌گذار به این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این زمینه برگزاری همایش روزی برای خرم‌دره تاثیر مناسبی داشته و موجب جذب سرمایه‌گذار به این منطقه شده است.
وی افزود: پروژه پتروشیمی نیز کلنگ‌زنی شده است که مشکلاتی در بحث تسهیلات دارد که در حال پیگیری است که امیدوار هستیم با توجه به زمان‌بندی صورت گرفته، شاهد افتتاح فاز اول این پروژه در سال 93 باشیم.
نوری‌پور با بیان اینکه خرم‌دره قطب مواد غذایی استان است، گفت: متاسفانه شرکت یک‌ویک دارای مشکل تسهیلات است و تا به امروز این مشکل وجود دارد که امیدوار هستیم مسئولان بانک ملی در این زمینه مسئولان پروژه را یاری کنند.
وی در ادامه به فعالیت‌های عمران شهری اشاره و خاطرنشان کرد: 17 پروژه عمران شهری داشته‌ایم که اگر چه پیشرفت آن عقب بوده ولی امیدوار هستیم که شاهد تسریع در اجرایی آن باشیم.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول