اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد:

احداث واحدهای صنعتی با ظرفیت بالا در ابهر و خرم‌دره

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها لازم، باید واحدهای صنعتی با ظرفیت بالا در شهرک‌های صنعتی ابهر و خرم‌دره طراحی و اجرا شود.

احداث واحدهای صنعتی با ظرفیت بالا در ابهر و خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی شرکت صنایع ذوب فلزات نوین با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره اظهار داشت: وجود زیرساخت‌هایی همچون راه، راه‌آهن، گاز و بسیاری دیگر از امکانات بهترین زمینه برای توسعه صنعت این منطقه است.
وی افزود: با توجه به این زیرساخت‌ها باید واحدهای صنعتی با ظرفیت بالا در شهرک‌های صنعتی ابهر و خرم‌دره طراحی و اجرا شود.
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار شرکت صنایع ذوب فلزات نوین در صورتی‌که آمادگی افزایش ظرفیت را دارد اعلام می‌کنیم که مسئله برق حل است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در این مراسم با بیان اینکه شهرک صنعتی خرم‌دره از لحاظ موقعیت مکانی از موقعیت خوبی برخوردار است، گفت: قرار گرفتن در شاهراه، وجود مجتمع خدماتی و رفاهی و همچنین پمپ بنزین و گاز و همچنین وجود زیرساخت‌های بسیار همچون آب و گاز و برق و تلفن زمینه توسعه بیشتر این شهرک صنعتی را فراهم کرده است.
کاظمی در ادامه با اشاره به 17 میلیارد و 500 میلیون ریال شرکت صنایع ذوب فلزات نوین خرم‌دره خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید این شرکت در فاز اول 12 هزار تن است.
وی افزود: این شرکت زمینه اشتغال بیش از 30 نفر را فراهم کرده و فاز توسعه شرکت صنایع ذوب فلزات نوین شامل تولید میلگرد، نبشی، سپری و تولید انواع قطعه‌های خودروئی سفارشی است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول