اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

حضور 9 هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در کلاس‌های درس

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 9 هزار و 477 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در کلاس‌های درس حضور پیدا کردند.

حضور 9 هزار دانش‌آموز خرم‌دره‌ای در کلاس‌های درس
احمد بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به ساماندهی‌های صورت گرفته در راستای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه همکاران آموزش و پرورش ساماندهی شده و 98 درصد دانش‌آموزان نیز در سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی ثبت نام کرده‌اند.
وی با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در همه آموزشگاه‌های شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید  ورودی‌های مدارس خط‌کشی شده و محوطه مدارس گل‌گاری و اصلاح شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره به حضور 2 هزار و 170 دانش‌آموز پسر در مقطع ابتدایی اشاره و تصریح کرد: همچنین 2 هزار و 25 دانش‌آموز دختر در همین مقطع تحصیلی و در مجموع در 167 کلاس درس در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل شده‌اند.
وی افزود: یک هزار و 230 دانش‌آموز پسر و 1 هزار و 130 دانش‌آموز دختر نیز در مقطع راهنمایی و در 92 کلاس درس مشغول به تحصیل و علم‌آموزی شده‌اند.
بختیاری با بیان اینکه 72.41 درصد مدارس ابتدایی شهرستان خرم‌دره در شیفت صبح پذیرای دانش‌آموزان هستند، عنوان داشت: همچنین 66.70 درصد مدارس راهنمایی و 70.58 درصد مدارس مقطع متوسطه به صورت تک شیفته و در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره تصریح کرد: با توجه به انتقال برخی از مدارس از نوبت عصر به نوبت صبح نیازمند فضا و تجهیزات آموزشی بودیم که در طرح هجرت  33 هزار و 260 متر رنگ‌آمیزی، 867 مورد تعمیر میز و نیمکت و سیم‌کشی برق در مدارس صورت گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین در طرح هجرت شاهد تعمیر سرویس‌های بهداشتی، حصارکشی و برخی دیگر از اقدامات بودیم که بخشی از آن‌ها نیز توسط اداره نوسازی مهیا شده است.
بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی و تاکید بر لزوم توجه ویژه دانش‌آموزان به علم‌آموزی و کسب دانش خاطرنشان کرد: امروز دشمن با همه توان درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است که دانش‌آموزان باید با کسب علم و دانش در مسیر توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی گام برداشته و در این مسیر همه تلاش خود را به کار بگیرند.
وی افزود: معلمان و مربیان مدارس نیز باید دانش‌آموزان را نسبت به توطئه‌های شوم دشمنان آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یار و یاور باشند.
بختیاری با اشاره به نقش والدین دانش‌آموزان در پیشرفت تحصیلی ایشان تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان باید شرایط لازم را برای علم‌آموزی و رشد علمی فرزندان خود در منزل فراهم کرده و در این مسیر ایشان را یاری کنند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول