اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد:

تشکیل انجمن حمایت از بیماران سرطانی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه در خرم‌دره تشکیل می‌شود.

تشکیل انجمن حمایت از بیماران سرطانی در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ‌امروز در نخستین جلسه هماهنگی تشکیل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل انجمن حمایت از بیماران سرطانی در این شهرستان اظهار داشت: از آنجایی که مردم خرم‌دره‌، مردمی خیر هستند، از تاسیس انجمن با‌ کمک‌های مالی خود حمایت می‌کنند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات همه آحاد جامعه ابراز داشت: ملت ایران همواره به یاری محرومان و نیازمندان شتافته‌اند که کمک به بیماران نیز جز این مهم بوده و امیدوار هستیم که با تشکیل حمایت از بیماران سرطانی در شهرستان خر‌م‌دره شاهد رفع مشکلات این قشر از همشهریان خود باشیم.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات پنج ساله این انجمن ابراز داشت: اساسنامه انجمن مهرانه بر مبنای نیت خالص و پاک بوده و با استعانت از خداوند متعال توانسته‌ایم، انجمن مهرانه را تاسیس کنیم.
وثوق افزود: فلسفه وجودی انجمن مهرانه بر‌اساس اعتقادات دینی و عقیدتی شکل گرفته است که امیدواریم شاهد حمایت گسترده مردم شهرستان خرم‌دره از این انجمن نیز باشیم.
وی در ادامه به طراحی نقشه در زمینه احداث ساختمان کلینیک فوق تخصصی سرطان‌، پیگیری خرید دستگاه رادیو‌تراپی‌، تاسیس بخشی بنام مهرانه در بیمارستان ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان و آماری از تعداد مراجعین و هزینه‌های درمانی تامین شده بیماران اشاره کرد.
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی مهرانه در ادامه به حمایت از تاسیس انجمن مهرانه‌، تاسیس شعبه این انجمن در خرم‌دره‌، انعقاد قرار داد با داروخانه‌های منطقه برای تامین و ارائه خدمات دارویی به بیماران‌ سرطانی اشاره کرد.
در ادامه این جلسه اعضای هیئت مدیره و هیئت امنای انجمن مهرانه استان زنجان به بیان مشکلات جسمی و هزینه‌های سرسام‌آور بیماران سرطانی‌، خرید دستگاه رادیو‌تراپی از سوئیس‌، معرفی بیماران برای اسکان و ارائه خدمات در تهران، تامین هزینه‌ها با شناسایی افراد خیر‌، جلسه با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌، فرهنگ‌سازی در راستای نمونه‌گیری آزمایشگاهی در جامعه توسط افراد هر شش ماه یکبار مطالبی مطالبی را ارائه کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول