اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استانداری زنجان خبر داد:

تحقق 86 درصد مصوبه‌های سفرهای استاندار به خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استانداری زنجان گفت: 86 درصد مصوبه‌ سفرهای استاندار زنجان به شهرستان خرم‌دره تحقق پیدا کرده است.

تحقق 86 درصد مصوبه‌های سفرهای استاندار به خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، شجاع‌ حیدری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری مشترک استان و این شهرستان با اشاره به صد و هفدهمین سفر استاندار زنجان به شهرستان‌ها اظهار داشت: در این مدت استاندار زنجان 15 سفر به شهرستان خرم‌دره داشته که این سفر نخستین سفر از دور هشتم سفرهای استاندار به شهرستان‌های استان است.
وی با بیان اینکه طی هفت دوره گذشته تعداد 181 مصوبه داشته‌ایم، گفت: بیشترین مصوبه این سفرها مربوط به دور چهارم سفر با 53 مصوبه و کمترین آن مربوط به دور نخست سفر با هشت مصوبه است.
مشاور استاندار تصریح کرد: این امر نشان از نگاه راهبردی و استراتژی به شهرستان خرم‌دره است که امیدواریم با تحقق همه مصوبه‌ها شاهد رشد روزافزون در منطقه خرم‌دره باشیم.
وی افزود: در هفت دوره گذشته سفر استاندار زنجان به شهرستان خرم‌دره شاهد 181 مصوبه بودیم که 86 درصد آن‌ها تحقق پیدا کرده است که این مهم نمره خوبی برای استان محسوب می‌شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه 35 هزار واحد مسکن روستایی ساخته شده و با در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: 28 هزار و 500 مسکن شهری و در مجموع بیش از 63 هزار مسکن شهری و روستایی نیز ساخته شده و یا در حال ساخت است.
حافظ باباپور افزود: اعتبار اختصاص یافته برای مسکن شهری بیش از 570 میلیارد تومان و برای مسکن روستایی 265 میلیارد تومان و در مجموع 835 میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 276 مسکن روستایی با اعتبار 10 میلیارد تومان در خرم‌دره احداث شده و یا در حال احداث است، عنوان کرد: یک‌هزار و 62 مسکن شهر نیز با اعتبار 21 میلیارد تومان احداث شده و یا در حال احداث است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: از یک‌هزار و 62 واحد مسکن شهری همین تعداد نیز صدور پروانه و عقد قرارداد داریم.
انتهای پیام،/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول