اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم استقرار صنایع تبدیلی در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره بر لزوم استقرار صنایع تبدیلی در این شهرستان تاکید کرد.

لزوم استقرار صنایع تبدیلی در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نور پور شامگاه دوشنبه امروز در جلسه شورای اداری مشترک استان و این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) از عظمت، جایگاه، جلالت و مقام ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که به زائران ایشان وعده بهشت داده شده است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت حجاب و عفاف از سوی بانوان و دختران جامعه خاطرنشان کرد: ایشان باید با تاسی به حضرت فاطمه معصومه (س) نسبت به رعایت حجاب و عفاف همت داشته باشند.
امام جمعه خرم‌دره افزود: بانوان و دختران جامعه باید در عبودیت، بندگی، ولایت‌مداری و تلاش در راستای کسب رضایت الهی حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار داده و در مسیر ارزش‌های دینی و الهی گام بردارند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره بر خلاف بسیاری از شهرستان‌ها، شهرستانی مهاجر ‌پذیر محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به این مهاجرپذیری و همچنین تعداد فارغ‌التحصیلان با مشکل اشتغال در سطح شهرستان مواجه هستیم که حضور همیشگی مردم در فرمانداری و دفتر امام جمعه گواه این سخن است.
حجت‌الاسلام نور پور با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های شرکت مینو نهایت استفاده شود، عنوان داشت: شرکت مینوی خرم‌دره نقطه وسیعی از شهر را به خود اختصاص داده و هم‌اکنون یک هزار و 300 نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: اگر همه ظرفیت شرکت مینو بهره‌گیری شود، این امر کمک شایانی در به حداقل رساندن مشکل اشتغال در شهرستان خواهد داشت که امیدوار هستیم مسئولان امر نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
امام جمعه خرم‌دره به فعالیت شرکت کشت و صنعت خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: روزانه چندین تن شیر به استان‌های همجوار حمل می‌شود که می‌توان با مدیریت این امر در شهرستان خرم‌دره صنایع تبدیلی ایجاد کرد.
وی به ظرفیت‌های موجود در شهرک صنعتی خرم‌دره اشاره و اضافه کرد: منطقه خرم‌دره منطقه‌ای کشاورزی است که می‌توان با استقرار صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خرم‌دره شاهد توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در منطقه بود.
حجت‌الاسلام نور پور افزود: کشاورزی که گوجه‌فرنگی او را به کمتر از 100 تومان خریداری می‌کنند به هیچ عنوان اگر کشاورزی برای او صرفه اقتصادی ندارد که امیدوار هستیم مسئولان توجه جدی در ایجاد صنایع تبدیلی داشته باشند.
وی در ادامه با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهرستان خرم‌دره خواستار توجه جدی مسولان امر به این موضوع شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول