اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح هجرت 3 صورت گرفت؛

رنگ‌آمیزی و نقاشی 32 هزار متر مربع از مدارس خرم‌دره

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: 32 هزار 260 متر مربع از ساختمان‌های مدارس خرم‌دره در طرح هجرت رنگ‌آمیزی و نقاشی شد.

رنگ‌آمیزی و نقاشی 32 هزار متر مربع از مدارس خرم‌دره
به گزارش خبرگزار فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 با اشاره به تعداد مربیان به‌کارگیری شده در این طرح اظهار کرد: 11 مربی، 250 دانش‌آموز و 275 روز مربی در این طرح بکارگیری شدند.
وی افزود: 1 هزار و 750 روز دانش‌آموز و همچنین 422 نفر روز استادکار در طرح هجرت 3 در منطقه خرم‌دره به‌کارگیری شدند که شاهد 32 هزار 260 متر مربع رنگ‌آمیزی و نقاشی و همچنین 867 مورد تعمیر میز و نیمکت بودیم.
مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره به 256 متر سیم‌کشی برق و سیستم روشنایی اشاره و خاطرنشان کرد: در طرح هجرت 3 تعمیر و مرمت سرویس بهداشتی و آبخوری به میزان 679 متر مربع و همچنین زیباسازی و دیوار نویسی به میزان 355 متر مربع صورت گرفت.
وی تصریح کرد: 220 متر مربع موزائیک، کاشی، سرامیک و سنگ‌کاری و همچنین یک هزار و 108 متر مربع لکه‌گیری، گچ‌کاری و سیمان‌کاری مدارس از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در طرح هجرت سال جاری محسوب می‌شود.
بختیاری با اشاره به 115 مورد تعمیر و تعویض درب کلاس و نجاری صورت گرفته در مدارس شهرستان خرم‌دره طی اجرای طرح هجرت بیان داشت: 544 متر لوله‌کشی آب و فاضلاب، 222 متر مربع حصارکشی و دیوارچینی و محوطه‌سازی و همچنین 397 متر مربع جوشکاری درب پنجره و نیمکت از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در طرح هجرت 3 در این شهرستان است.
وی از گل‌کاری، درخت‌کاری و فضای سبز 40 متر مربع از مدارس شهرستان خرم‌دره خبر داد و اضافه کرد: ساخت و نصب 3 متر مربع پرده و همچنین 35 مورد فعالیت فرهنگی درون اردویی دیگر برنامه‌های طرح هجرت در خرم‌دره به شمار می‌رود.
مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره خرم‌دره در ادامه با اشاره به نقش جوانان و نوجوان در توسعه همه جانبه کشور، گفت: حضور دانش‌آموزان در برنامه‌هایی همچون طرح هجرت، موجب احساس مسئولیت، موثر بودن و رشد اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.
وی ارتقا‌ی روحیه تعامل و همکاری در بین جوانان و نوجوانان را از اهداف مهم این طرح برشمرد و افزود: این طرح با هدف و ایجاد روحیه همکاری و تعامل و آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود.
بختیاری با اشاره به نقش جوانان و نوجوان در توسعه همه جانبه کشور و تاکید بر لزوم تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان از سوی معلمان، خواستار مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در طرح هجرت شد.
وی با بیان اینکه موفقیت در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس‌، بحث سازندگی و موفقیت‌های علمی از نتایج تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از گسترش فرهنگ بسیج در کشور هراسان هستند که نوجوانان و جوانان باید با این تفکر توطئه‌های دشمنان را دفع کرده و زمینه توسعه کشور را رقم بزنند.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول