اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مالی موقوفات اوقاف:

تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های موقوفات ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مالی موقوفات سازمان اوقاف گفت: از طریق سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه و افتتاح پیوند مالی این سامانه،تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های موقوفات ساماندهی می‌شود.

تمام دریافت‌ها و پرداخت‌های موقوفات ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، محمد علی کیانیان ‌اظهار داشت: سال‌های متمادی سازمان اوقاف برای انجام عملیات مالی خود از سیستم کامپیوتری قدیمی استفاده می‌کرد که این سیستم قادر به ساماندهی کامل همه دریافت‌ها و پرداخت‌ها نبود.
وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ای که تحت سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه طراحی شده، تحت وب بوده و کدینگ‌های مالی براساس سیستم حسابداری نوین طراحی شده که تمام سرفصل‌ها و حساب‌های قدیمی که به صورت نقدی صورت می‌گرفت را تبدیل به سیستم حسابداری تعهدی کرده است.
کیانیان با بیان اینکه در سیستم جدید درآمد تمام اشخاص مشخص است، ادامه داد: سیستم حسابداری تعهدی، یک اداره را متعهد می‌کند که پس از وصول مطالبات خود به تعهد خود که همان اجرای نیت واقف باشد، عمل کند.
رئیس اداره مالی موقوفات سازمان اوقاف تصریح کرد: در سیستم جدید تمام پرداخت‌ها و دریافت‌ها به صورت خودکار و فوق پیشرفته انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه دهه کرامت ایام خجسته‌ای برای شروع کار این سیستم است، تاکید کرد: استفاده از این سیستم سبب می‌شود تا سازمان اوقاف از یک وضع مالی نامشخص به یک وضع مالی مشخص با اطلاعات مشخص دست یابد.
کیانیان گفت: این سامانه از ابتدای آبان‌ماه کار خود را آغاز می کند و کلیه حسابداران می‌توانند موارد مالی ‌سرفصل‌های مختلف حسابداری را با صحت کامل وارد سیستم کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول