اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگ‌ترین مجتمع تجاری ‌موقوفات بهشهر کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین مجتمع تجاری- اداری موقوفات شهرستان بهشهر با حضور مسئولان مربوطه استانی و جمعی از اصناف و بازاریان بهشهر کلنگ‌زنی شد.

بزرگ‌ترین مجتمع تجاری ‌موقوفات بهشهر کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، پروژه پارکینگ طبقاتی که یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری – اداری موقوفات مازندران است شامگاه چهارشنبه در زمینی به مساحت 3 هزار و 100 متر مربع
با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، مسئولان مربوطه استانی و جمعی از اصناف و بازاریان بهشهر کلنگ‌زنی شد، تا علاوه بر ایجاد اشتغال، اندکی از بار ترافیکی شهرستان را کم کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم با بیان خاطراتی از اهمیت موقوفات و حساسیت و توجه به اموال وقفی، گفت: وقف از بهترین اعمالی است که انسان از خود به یادگار می‌گذارد.
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با بیان اینکه شناسایی موقوفات، احیای موقوفات و عمل به نیت واقف سه مسئولیت مهم در اداره اوقاف است، خاطرنشان کرد: این کارها با ظرافت و دقت انجام می‌شود تا به نتیجه واقعی برسد.
وی گفت: این طرح با همت بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان مازندران وابسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه و با مشارکت بخش خصوصی با صرف بیش از 8 میلیارد تومان در مدت کمتر از دو سال ساخته می‌شود.
در ادامه امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری در بیاناتی از بانیان وقف خواست تا با اداره اوقاف شهرستان همکاری کنند تا نیت واقفان عملی شود.
آیت‌الله سید صابر جباری با گرامیداشت یاد و نام واقفان را از نگهداری اموال مهمتر عنوان و تصریح کرد: پروژه‌ای که قرار است در آن پارکینگ دو طبقه و یک طبقه ساختمان تجاری یا اداری ساخته شود شامل موقوفات شیخ اصفهانی، رضاعلی، حجتی، شیخ محمد و مشهدیه لیلا است.
به گفته شهرام جعفری پیمانکار این پروژه، مجتمع تجاری اداری موقوفات بهشهر بر اساس نقشه و طرح دارای 17 هزار و 500 متر مربع فضای کلی، 7 هزار و 800 متر مربع فضای تجاری، 7 هزار و 800 متر مربع پارکینگ، 2 هزار متر مربع فضای اداری و شامل 22 سوئیت و 350 واحد تجاری است.
انتهای پیام،/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول