اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

انعکاس خدمات دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اطلاع‌رسانی از خدمات دولت را موجب امیدواری مردم و اعتماد هرچه بیشتر آنها به کارگزاران نظام دانست.

انعکاس خدمات دولت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، پرویز آژیده در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در آبان ماه سال جاری در تبریز خاطرنشان کرد: نمایش دستاوردهای دولت، اعتماد مردم را به نظام افزایش داده و توطئه‌های دشمنان را برای سلب این اعتماد نقش بر آب می‌کند.
وی رفع شبهات و ابهامات مطرح شده علیه دولت خدمتگزار را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: دشمنان همواره با ایجاد شبهه در کارآمدی دولت و مجموعه نظام اسلامی، در پی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه هستند؛ از این رو اگر مردم نسبت به کارآمدی نظام اطمینان حاصل کنند توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.
آژیده با یادآوری خدمات ویژه دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: تلاش‌های گسترده این دو دولت و اهمیت اقدامات شجاعانه دکتر احمدی‌نژاد مخصوصا در زمینه هدفمندی یارانه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و باید در این خصوص به مردم اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با تاکید بر برگزاری مطلوب نمایشگاه دستاوردهای دولت تصریح کرد: برای کسب نتیجه مثبت از این نمایشگاه باید اقدامات خلاقانه و ابتکاری در نمایش دستاوردهای دولت مورد توجه دستگاه‌های دولتی استان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: باید با روحیه جهادی، خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم و این نمایشگاه باید در سطح ملی هم بازتاب داشته باشد.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان نیز در این جلسه اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت را تشریح کرد.
بابک محمدزاده، انعکاس عینی خدمات دولت به جامعه و بازتاب عملکرد دستگاه‌های ملی و استانی را از محورهای برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: استفاده از ابتکارات و اقدامات خلاقانه و هنری در نمایش دستاوردهای دولت در این نمایشگاه مورد تاکید است و در این خصوص هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.
در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، تشکیل ستاد اجرایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان به تصویب اعضا رسید. 
این ستاد به ریاست رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان و با عضویت دبیر این شورا، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و نمایندگانی از حوزه‌های عمرانی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی استانداری تشکیل خواهد شد.
همچنین مقرر شد یک گروه کارشناسی برای ارزیابی و معرفی غرفه‌های برتر این نمایشگاه تشکیل شود.
اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه تاکید کردند.
نمایشگاه دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم در استان، روزهای چهارم تا هشتم آبان سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول