اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌ شرقی:

تقویت پایگاه‌های بسیج سپری برابر هجمه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی گفت: تقویت پایگاه‌های بسیج مراکز تابعه سازمان‌های مختلف علمی و فناوری میتواند سپر خوبی در برابر هجمه‌های شوم دشمنان باشد.

تقویت پایگاه‌های بسیج سپری برابر هجمه‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در سومین اجلاس سالانه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مراکز سازمان انرژی اتمی در مجتمع پژوهشی شهرستان بناب، با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم آذربایجان در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم آذربایجان شرقی با تقدیم بیش از10 هزار شهید والامقام به انقلاب اسلامی؛ وفاداری و پشتیبانی خود را به نظام اسلامی ثابت کرده‌اند.
وی افزود: اگر می‌بینیم که دشمن نگاه کجی هم نمی‌تواند به سمت ایران داشته باشد، همه اینها به برکت پشتوانه معنوی این نظام یعنی « شهدا» و « ولایت» است.
پورجمشیدیان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یکی از فرازهای عجیب تاریخ ملت ایران است؛ گفت: باید قدردان شایسته دوران دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان بسیجی در آن دوران باشیم.
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اگر می‌گوییم مدیون خون شهدا و دفاع مقدس هستیم، باید حماسه دفاع مقدس در تاریخ این کشور ثبت و ماندگار شود.
پورجمشیدیان تأکید کرد: امروز به برکت همین خون‌های شهدا و  تفکر ارزشمند بسیجی وارد موضوعاتی نظیر انرژی هسته‌ای شده‌ایم.
پورجمشیدیان در ادامه گفت: اگر امروز شاهد عزت، سربلندی و پیشرفت در کشور هستیم، آن را مدیون خون شهدا  هستیم و باید قدردان آن باشیم.
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی خطاب به فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مراکز سازمان انرژی اتمی کشور گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های دانشمندان بسیجی کشورمان، جبهه جدیدی در بحث علمی و فناوری ایجاد شده است که شما می‌توانید در همین جبهه نیز تفکر و فرهنگ بسیجی را ادامه دهید.
وی به شرایط حساس و متفاوت سیاسی، نظامی، علمی و اقتصادی کشورمان در حال حاضر اشاره کرد و اظهارداشت: تقویت پایگاه‌های بسیج مراکز تابعه سازمان‌های مختلف علمی و فناوری می‌تواند سپر خوبی در برابر هجمه‌های شوم دشمنان باشد.
شیرویه احمدی رئیس مجتمع پژوهشی بناب در ادامه این نشست هدف از برگزاری این اجلاس دو روزه را تبادل نظر، هماهنگی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های آینده بسیج در مراکز مختلف سازمان انرژی اتمی ایران جهت تحقق مأموریت های محوله اعلام کرد.
سومین اجلاس سراسری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مراکز سازمان انرژی اتمی ایران با عنوان  گردهمایی دیدار یاران به مدت دو روز در مجتمع پژوهشی بناب برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول