اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

اختلاف سلیقه‌ها موجب پیشرفت جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اختلاف سلیقه‌ها در یک جامعه موجب پیشرفت و توسعه آن جامعه می‌شود.

اختلاف سلیقه‌ها موجب پیشرفت جامعه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع معتمدین خانواده‌های شهدا استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر همه افرادی که در خصوص مسائل روز جامعه به اظهار نظر می‌پردازند، به گونه‌ای کارشناس بوده و قصد اصلاح امور و پیشرفت جامعه را دارند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 75 میلیون نفر که جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند صاحب نظر بوده و بسیاری از دیدگاه‌های این افراد منجر به پیشرفت جامعه می‌شود.
استاندار زنجان گفت: اگر انتقاد و اظهار نظر سازنده‌ای از طرف فرد یا افرادی صورت می‌گیرد به طور یقین به منظور اصلاح جامعه است.
وی تصریح کرد: هیچ شخص یا فردی نمی‌تواند منکر مشکلات موجود در جامعه شود، ولی موضوع مهم‌تر این است که از امکانات موجود در راستای اصلاح امور استفاده شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به برخی از مسائل فرهنگی موجود در جامعه ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید داشته و در بیانات خود دستور رسیدگی به مسائل در این زمینه داده‌اند.
وی با اشاره به هفت محور مهم و اصلی موجود در کشور اضافه کرد: یکی از این محورهای بسیار مهم طرح تحول اداری است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها یکی از همین هفت محور اصلی است که در راستای برقراری عدالت در جامعه در حال اجرا است.
وی افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها احقاق حقوق صورت گرفته و عدالت در بسیاری از موارد به اجرا در آمده است.
رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات موجود در سیستم اداری اضافه کرد: به طور یقین در همه زمینه‌ها و موقعیت‌ها افرادی وجود دارند که برای منافع شخصی خود تلاش می‌کنند.
وی با مقایسه ایران کنونی با ایران 20 سال پیش افزود: در جامعه امروزی در برخی از زمینه‌ها نسبت به 20 سال گذشته افت وجود دارد، ولی این امر نیز وجود دارد که کشور در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت‌های بسیاری کرده است.
استاندار زنجان با تاکید بر لزوم همکاری در جامعه یادآور شد: همه مسئولان و مردم کشور باید اقدامات لازم را در خصوص ارتقا و اعتلای کشور انجام دهند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز شهیدان در هشت سال دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: کشور عزت و افتخار خود را مرهون تلاش شهیدان و ایثارگرانی است که برای استقلال کشور از جان خود گذشتند.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه خانواده‌های شهدا دلسوزترین افراد برای اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: این افراد بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه خود را به منظور دوام و بقای کشور و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند.
وی اذعان داشت: باید به مسائل خانواده‌های شهدا و اظهارنظرهایی که از سوی آنها صورت می‌گیرد توجه ویژه شود چرا که این افراد فداکاری‌های بزرگ و قابل تقدیری برای بقای نظام انجام داده‌اند.
انتهای پیام،/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول