اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر ضامن آهو؛

تئاتر رضوی به رویدادی مهم تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: کارگردان حاضر در جشنواره تتاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو گفت: این جشنواره در حال حاضر به یکی از رویدادهای مهم برای هنرمندان تبدیل شده است.

تئاتر رضوی به رویدادی مهم تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی سیم‌ریز عصر یک‌شنبه در حاشیه نمایش اثر بچه‌های بهشت که نویسندگی و کارگردانی این اثر را وی انجام داده است، با بیان اینکه دومین سال است که در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی در بندرعباس حاضر می‌شود، اظهار داشت: امسال سطح کیفی جشنواره‌ از سال‌ قبل بهتر و مطلوب‌تر شده است به نحوی که احساس می‌شود دیگر در کشور کمتر فعال تئاتری پیدا می‌شود که به این جشنواره بی‌تفاوت باشد.
وی با بیان اینکه در جشنواره‌های مختلف در سطح کشور حضور داشته است، ادامه داد: روشن و واضح است که جشنواره تئاتر کودک رضوی هر ساله چه از نظر اجرا، کیفیت و کمیت در حال رشد است.
این کارگردان که امسال با اثر بچه‌های بهشت در جشنواره مذکور به بخش پایانی رسیده است، گفت: نباید فراموش کرد که مهمترین دغدغه‌ داوران این جشنواره که در سال‌های گذشته محتوا و متن نمایش‌های بخش پایانی بود، به نحوی در حال بهبود و مرتفع شدن است.
به گفته وی در آثاری که طی دو روز نخست جشنواره تاکنون به نمایش درآمده آثاری به روی صحنه رفته که دارای متن‌های مناسب‌اند.
سیم‌ریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جشنواره همچنین در بعد میزبانی نیز یکی از بهترین جشنواره‌های کشور به شمار می‌رود و این را می‌توان از وجود هماهنگی‌ها و توجه میزبان به تمام امور حتی امور جزئی فهیمد.
پنجمین جشنواره تتاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو زیر مجموعه نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که میزبانی آن طی سال‌های اخیر به عهده بندرعباس بوده است.
12 اثر از بین 62 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در بخش پایانی به نمایش عموم در‌می‌آید.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول