اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر رضوی؛

جشنواره تئاتر رضوی در سطح خوبی قرار دارد

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش "عکاس‌خانه" با بیان اینکه در دوره‌های قبل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی حضور داشته است گفت: سطح این جشنواره هر سال در حال ارتقا است.

جشنواره تئاتر رضوی در سطح خوبی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدجواد رحیم‌زاده عصر پنج‌شنبه در نشستی در رابطه با جشنواره پنجم تئاتر کودک و نوجوان رضوی، بر مهیا شدن زمینه‌های لازم در راستای حضور گروه‌های نمایشی بیشتر در جشنواره تاکید کرد و گفت: برگزاری این رویداد مهم هنری به صورت فستیوال و حذف بخش مسابقه‌ای می‌تواند شرایط بهتری برای حضور گروه‌های بیشتر نمایشی مهیا کند.
به گفته وی، کیفیت برگزاری، رفتار مناسب و پیگیری‌های خوب دبیرخانه، محتوای ارزشمند جشنواره، کیفیت بالای نمایش‌های شرکت کننده از مهم‌ترین علل استقبال هنرمندان نمایش از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو است.
این کارگردان با بیان اینکه سومین سال متوالی است که در جشنواره تئاتر ضامن آهو شرکت می‌کند، گفت: در سال‌های قبل نیز با نمایش‌های "صدای من کجاست" و "شمعی در قاب" در این رویداد حضور داشته‌ام.
وی در مورد نمایش "عکاس‌خانه" نیز افزود: این نمایش کار گروه هنری ققنوس از مشهد است که به صورت صحنه‌ای اجرا و به داستان پسر نوجوانی می‌پردازد که به دلیل بر آورده نشدن نذرهای کودکانه‌اش تصمیم گرفته دیگر به حرم نرود و طی اتفاقی وارد عکاس خانه‌ای می‌شود و ماجرا به گونه‌ای پیش می رود که متوجه اشتباه خود می‌شود.
کارگردان نمایش عکاس‌خانه خاطر نشان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به لحاظ نحوه برگزاری و تاثیرات آن در میان هنرمندان تئاتر بسیار خوب عمل کرده است به گونه‌ای که در سال‌های قبل تنها یک گروه از مشهد متقاضی شرکت در جشنواره بود اما امسال بیش از پنج گروه نمایشی متقاضی حضور در این عرصه بودند.
وی ابراز داشت: این جشنواره بزرگ نقش به سزایی در گسترش هنر رضوی در میان گروه‌های تئاتری کشور داشته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول