اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مفاهیم تئاتر رضوی در اذهان ماندگاری بیشتری دارند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: به دلیل اینکه تئاتر رضوی به صورت زنده است، مفاهیم آن در اذهان ماندگاری بیشتری خواهد داشت و حتی افکار نیز در این راستا تقویت می‌شوند.

مفاهیم تئاتر رضوی در اذهان ماندگاری بیشتری دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، ابوطالب شفقت اظهار داشت: زمینه بهره‌برداری اکثریت مردم از جشنواره تئاتر رضوی با تبلیغات بیشتر فراهم آید.
وی بر اهمیت برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی در این استان تاکید کرد و گفت: هر کار فرهنگی علاوه بر اینکه در مقابل هجمه‌های دشمنان بازدارنده است حتی علیه آنان نوعی تهاجم نیز محسوب می‌شود.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه‌های دینی تاکید کرد و اظهار داشت: هر کاری فرهنگی که معرف تفکر دینی باشد ماندگار باقی خواهد بود و در مقابل برنامه‌های دشمنان مانند سدی محکم است.
وی افزود: جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در دهه مبارک کرامت در این استان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای برپایی این جشنواره است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.
شفقت با بیان اینکه در قالب هنر، مفاهیم بسیار زیبا ارائه خواهند شد، افزود: هنرمندان می‌توانند با استفاده از هنر تئاتر مفاهیم دینی و ارزشی در خصوص امام رضا (ع) را به صورت حضوری برای مخاطبان خود ارایه کنند. 
وی بر توجه مسئولان در رابطه با جشنواره تئاتر رضوی تاکید کرد و گفت: در این خصوص در استانداری ستادی نیز تشکیل شده است که مسائل، مطرح شده است و برنامه‌های اجرایی نیز در این ستاد عنوان شده که امیدوار هستیم به بهترین شکل این جشنواره در این استان برگزار شود.
استاندار خراسان شمالی به رسانه‌ها و صدا و سیما توصیه کرد؛ در این ایام به این موضوع بیشتر بپردازند و بر روی مسایل فرهنگی برای نهادینه شدن این مهم بیشتر کار کنند.
وی با بیان اینکه تمام هم استانی‌ها نمی‌توانند به صورت زنده این تئاترها را ببینند گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما در این خصوص بیشتر تبلیغ کنند و برنامه‌ها را به هم استانی‌ها معرفی کنند تا عموم مردم از این برنامه‌ها بهره‌برداری کنند.
شفقت بر تقویت تئاتر رضوی نیز در این استان تاکید کرد و افزود: هنرمندان تئاتر نیز باید در این راستا حمایت شوند.
جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 12 مهر ماه سال جاری به مدت سه روز با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می‌شود و در این جشنواره هشت اثر نمایشی از استان‌های مختلف کشور روی صحنه خواهد رفت. 
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول