اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای‌ زنجان:

الکترونیکی کردن امور از سیاست‌های فنی و حرفه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ زنجان گفت: الکترونیکی کردن امورات در اداره کل و مراکز تابعه از سیاست‌های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.

الکترونیکی کردن امور از سیاست‌های فنی و حرفه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم صیادی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ارزشیابی مهارت اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان، با تاکید بر سال جهاد اقتصادی و اهداف دولت الکترونیک، جایگاه و نقش سنجش و ارزشیابی مهارت را در تعیین صلاحیت حرفه‌ای متقاضیان مهم اعلام کرد.
وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مربیان این سازمان از برنامه‌ها و اقدامات بسیار حساس و با اهمیت است، افزود: همه مسئولان سنجش مراکز تابعه باید با تلاش مضاعف در راستای ارتقا و بهبود فرایند سنجش به منظور جلب رضایت ارباب رجوع تلاش کنند.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان ‌با اشاره به سیاست‌های جدید سازمان مبنی بر الکترونیکی کردن امورات در اداره کل و مراکز تابعه یادآور شد: در حال حاضر ثبت‌نام دوره‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد در قالب سیستم پورتال صورت می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال 90 نیز ثبت‌نام از متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون‌های ادواری در سطح استان نیز از طریق اینترنت و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
صیادی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز تابعه در سطح استان پس از تهیه دفترچه ثبت‌نام و با در نظر گرفتن شرایط شرکت در آزمون ادواری به آدرس و سایت: www.advari.IRANTVTo.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در شهرستان مورد نظر و حرفه مورد تقاضا اقدام کنند.
وی از همه مسئولان سنجش مراکز خواست تا در خصوص اطلاع‌رسانی نحوه ثبت‌نام در شهرستان‌ها تلاش کرده و تکریم ارباب رجوع را در الویت‌کاری خود قرار دهند.
همچنین در ادامه این جلسه معاون آموزش‌، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تقدیر از زحمات مسئولان سنجش مراکز تابعه در سطح استان، حوزه سنجش و ارزشیابی مهارت را از ادارات و واحدهای موفق در اداره کل استان دانست.
نادر مرادی مسئولان این حوزه را به تعامل و همکاری مضاعف در خدمت‌رسانی به مردم دعوت کرد.
همچنین رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی موثر از این حوزه‌، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این حوزه را در سنجش و ارزشیابی شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.
سیف‌الله محمدی با بیان اینکه مسئولان سنجش مراکز تابعه ضروری است از آخرین دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های دفتر سنجش و ارزشیابی مهارت سازمان مطلع شوند، تصریح کرد: اجرای دقیق نحوه ثبت‌نام آزمون ادواری الکترونیکی که از 10تا 20 مهرماه سال جاری که به طور همزمان در سطح کشور و در مراکز تابعه این اداره کل نیز برگزار می شود توجه کنند.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول