اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مدارس فنی‌ و حرفه‌ای اردبیل تک شیفته اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 100 درصد مدارس فنی‌ و حرفه‌ای استان به صورت تک شیفته اداره می‌شود.

مدارس فنی‌ و حرفه‌ای اردبیل تک شیفته اداره می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان اردبیل که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: این روزها یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌های مردان و زنان با غیرت میهن اسلامی است که امیدواریم تلاقی آغازین روزهای سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی باشد و بتوانیم نسل‌های آینده را با مفاهیم کلیدی انقلاب اسلامی و ارزش‌ها آشنا کنیم.
وی با قدردانی از دست‌اندرکاران حوزه ستادی در اجرای مطلوب آزمون‌ها و امتحانات، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی، استقبال شایسته از ریاست جمهوری و مقام عالی وزارت آموزش و پرورش، ابراز داشت: یکی از سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش ورود به بحث سند ملی آموزش و پرورش و درس ملی است که کاملاً کارشناسی شده  و امیدوارم ما هم بتوانیم در استان در راستای تحول بنیادین انجام دهیم.
این مسئول با اشاره به برنامه‌ها و سیاست آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در دوره ابتدایی 90 درصد در دوره‌های راهنمایی و متوسطه 60 درصد و در کار و دانش و فنی و حرفه‌ای 100 درصد مدارس به صورت تک شیفتی اداره می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فرصتی خواهد بود برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی، که برای بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی موثر خواهد بود.
محمودزاده با اشاره به چهار محور اساسی و برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: برنامه‌های آموزشی با رویکرد و اولویت افزایش پوشش تحصیلی، کیفیت آموزشی و انسداد بی‌سوادی است.
وی افزود: در برنامه‌های پرورشی منشور تربیتی در حال نگارش است که به محض جمع‌بندی از روسا و مدیران و کارشناسان به مناطق و نواحی ابلاغ خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: حوزه پرورشی، حوزه پیچیده‌ای است که باید ابتدا و انتهای برنامه مشخص شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی ابراز داشت: ساماندهی نیروهای انسانی از قبیل بومی‌سازی، توازن نیروی انسانی و تخصصی کردن نیروها و در نهایت ساماندهی فضاهای آموزشی و عمرانی، که برای بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی در استان می‌انجامد از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان اردبیل است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول