اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

اداره فنی ‌و حرفه‌ای ریگان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: به زودی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان ریگان راه‌اندازی می‌شود.

اداره فنی ‌و حرفه‌ای ریگان راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ریگان با اشاره به ایجاد اشتغال در شهرستان ریگان اظهار داشت: ایجاد مشاغل خانگی در ریگان در اولویت است و در این زمینه تسهیلاتی برای ایجاد شغل در اختیار افراد جویای کار در این زمینه داده می‌شود.
وی افزود: در این مشاغل خانگی تسهیلات پنج و 100 میلیون تومانی با توجه به ظرفیت و استعداد شهرستان در زمینه پرورش بوقلمون، جوجه‌کشی، پرورش کبک و اردک، پخت نان، ماست‌بندی و ... داده می‌شود که تاکنون 70 نفر در این زمینه ثبت‌نام کرده‌‌اند.
برزنگ تصریح کرد: در زمینه اشتغال صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان ریگان تاکنون با در اختیار قرار دادن تسهیلاتی به مبلغ 9 میلیارد و 950 میلیون تومان زمینه اشتغال برای 270 نفر را در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری و ... ایجاد کرده است.
وی ابراز داشت: همچنین با توجه به ساخت و سازهایی که به تعداد 4 هزار و 330 باب در شهرستان انجام شد، تعداد زیادی در این زمینه مشغول به کار شدند.
برزنگ بیان داشت: با توجه به نیاز مبرم شهرستان به ایجاد کار و اشتغال، راه‌اندازی اداره کار در این شهرستان لازم و ضروری است.
برزنگ با اعلام خبر راه‌اندازی اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ریگان در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان کرد: مشاغلی که در شهرستان ریگان راه‌اندازی شده‌اند، باید طرح‌های موفق را به عنوان الگو به دیگران معرفی کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول