اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

فعالیت 34 آموزشکده فنی و حرفه‌ای در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از فعالیت 34 آموزشکده فنی و حرفه‌ای در شهرستان دشتستان خبر داد.

فعالیت 34 آموزشکده فنی و حرفه‌ای در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان مرکز آموزش و فنی حرفه‌ای ویژه خواهران دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت بالایی برای رشد و تعالی در تمام بخش‌ها و حوزه‌هاست و بدون تردید تقویت مراکز آموزشی در پیشرفت شهرستان تاثیر زیادی دارد.
 وی با تاکید بر لزوم تسریع در ساخت مرکز فنی حرفه‌ای خواهران دشتستان افزود: امسال یک میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دشتستان اختصاص یافته است. 
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار در سالجاری  این مرکز که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر نیز بوده بزودی شاهد تکمیل و افتتاح آن خواهیم بود.
خسروی گفت:در حال حاضر این مرکز 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا الان نزدیک به هفت میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: این مرکز با هدف ایجاد یک مرکز تخصصی ویژه خواهران در سه طبقه با امکانات آموزشی و رشته‌های فنی و فن‌آوری اطلاعات و خدماتی راه‌اندازی خواهد شد.
فرماندار دشتستان عنوان داشت: در حال حاضر سه مرکز فنی و حرفه‌ای شامل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مرکز شهرستان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرک صنعتی برازجان و نمایندگی فنی و حرفه‌ای در شهر شبانکاره و همچنین 34 آموزشکده فنی و حرفه‌ای در شهرستان با 600 کارآموز در حال فعالیت هستند.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز گفت: در حال حاضر نزدیک به 1500 نفر در مراکز دولتی فنی وحرفه‌ای استان در حال آموزش هستند.
حسین خمسه گفت: یکی از مراکز مهم آموزش مهارت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر مرکز فنی و حرفه‌ای دشتستان است.
وی از راه‌اندازی 4 رشته جدید شامل ایدرولیک و نپوماتیک و روباتیک و plc و آموزش انرژی‌های نو در شهرستان دشتستان خبر داد.
خمسه اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای تکمیل مرکز فنی حرفه‌ای خواهران انجام شده و تا ظرف یکماه آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران دشتستان هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول