اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ساماندهی دستفروش‌ها؛

کمیته نظارتی در شهرداری یاسوج تشکیل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری یاسوج با اشاره به‌ وجود برخی مشکلات کنونی در سطح شهر یاسوج که چهره شهر را زشت کرده، از تشکیل کمیته نظارتی به منظور ساماندهی چهره ظاهری این شهر خبر داد.

کمیته نظارتی در شهرداری یاسوج تشکیل شد
حمدالله صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: اکنون در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در سطح شهر برخی مشکلات شهری وجود داشته که موجب نارضایتی برای برخی شهروندان شده است.
سرپرست شهرداری یاسوج افزود: کمیته نظارتی در این شهرداری به منظور ساماندهی مدیریت شهری در مهرماه و هنگام شروع کلاس‌های درس مدرسه و دانشگاه تشکیل شده که با حضور مستمر و شبانه‌روزی در سطح شهر مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی در پاسخ  به سوال خبرنگار فارس در مورد بازگشت دستفروش‌ها به معابر و پیاده‌روی‌های شهر یاسوج و نگرانی‌های مردمی در این راستا بیان داشت: این موضوع یکی از مشکلات ذکر شده که با تشکیل این کمیته و همکاری شهروندان آن را برطرف می‌کنیم.
این مسئول خدمات‌رسانی در شهر یاسوج ادامه داد: سد معبر در شهر یاسوج موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده که مدیریت شهرداری را بر آن داشته تا همه سعی خود را برای رفع این معضل به‌کار بندند.
صفایی دیوارنویسی‌ها و نصب گسترده و بی‌حساب و کتاب پلاکاردها و بنرهای تبلیغاتی و فرهنگی را از دیگر مشکلات شهری یاسوج دانست و گفت: این گونه موضوعات چهره شهر توریستی و گردشگرپذیر یاسوج را زشت کرده است.
سرپرست شهرداری یاسوج، زیبایی یک شهر را به نفع همه شهروندان آن دانست و ابراز داشت: مشارکت مردمی، افزایش آگاهی‌ها و مسئولیت‌پذیری سایر ادارات را در تحقق این هدف بسیار موثر است.
صفایی برنامه‌های شهرداری را بدون مشارکت مردم ناموفق خواند و عنوان کرد: مردم در نظام اسلامی همواره یک گام از مسئولان جلوتر بوده که خدمت شایسته به آن‌ها وظیفه هر مسئولی است.
سرپرست شهرداری یاسوج، جمع‌آوری زباله، پاکسازی جداول، ساخت‌ و ساز مجاز، عمل به شعار شهر ما خانه ما، صدور مجوزها و پاسخ به استعلام‌ها و پروانه‌های ساخت را از جمله وظایف شهرداری دانست که بدون حضور همه جانبه شهروندان و مشارکت جدی آنان تحقق نخواهد یافت.
وی اذعان داشت: مشارکت مردم در مدیریت شهری با حضور و همکاری رسانه‌ها اتفاق خواهد افتاد که مجموعه مدیریت شهرداری در دوران مسئولیت خود به این موضوع توجه جدی داشته و از ظرفیت منطقی رسانه‌ها برای پیشبرد امور شهری بهره می‌بریم.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول