اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خواستار شد:

حل مشکل پرسنل شهرداری شوشتر در آستانه بازنشستگی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر خواستار حل مشکل پرسنل در آستانه بازنشستگی شهرداری شوشتر شد و گفت: مشکل این قشر از جامعه باید در اسرع وقت برطرف شود.

حل مشکل پرسنل شهرداری شوشتر در آستانه بازنشستگی
 نظر حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: چند نفر از پرسنل شهرداری شوشتر در آستانه بازنشستگی هستند ولی به دلیل وجود معوقات شهرداری شوشتر به بیمه تامین اجتماعی این افراد نمی‌توانند بازنشسته شوند که باید این افراد در صدر لیست توجه شهرداری قرار داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه باید این افراد به طور کامل گرامی داشته شوند، افزود: این افراد در سال‌های گذشته با مشکلات شهرداری شوشتر زندگی کرده و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند شایسته نیست که در شرایط کنونی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز دچار مشکلاتی شوند و با از نظر مالی باری دیگر متضرر شوند.
وی با اشاره به تعداد این افراد در شهرداری شوشتر خاطرنشان کرد: این افراد 40 نفر هستند که باید در لیست پرداخت بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه سرپرست شهرداری شوشتر باید برای پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد نیز اقدامی عاجل کند، افزود: شهرداری شوشتر باید برای پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد اقدام کند و در اسرع وقت مقداری از پاداش آن‌ها را پرداخت کند.
رئیس شورای شهر شوشتر با اشاره به برگزاری جلسات مکرری که در این باره منعقد شده است، تاکید کرد: شهرداری شوشتر بیش از 900 میلیون ریال برای این افراد باید پرداخت کند.
حسین‌زاده افزود: رسیدگی به مسائل ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر نیز باید در مهر ماه بیشتر شود و در این باره نیز توجه ویژه ای اعمال شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول