اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد خبر داد:

آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای مقابله با آب گرفتگی

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌آباد از آماده باش امکانات و کارکنان شهرداری خرم‌آباد برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی معابر در فصل بارندگی خبر داد.

آمادگی شهرداری خرم‌آباد برای مقابله با آب گرفتگی
وحید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و احتمال بارندگی‌های شدید، به تمام مناطق، سازمان‌ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری اعلام آماده باش شده است تا ضمن پیشگیری، در صورت وقوع آب‌گرفتگی در معابر شهر با سرعت عمل بالا با آن برخورد شود.
رشیدی با اشاره به اینکه جهت پیشگیری از هرگونه آب‌گرفتگی، لایروبی آن‌ها و پاک‌سازی جداول در دستور کار مناطق سه‌گانه قرار گرفته است، افزود: شهرداری در سال‌های اخیر اقدامات عمرانی مناسبی را در محل‌هایی که آب‌گرفتگی رخ می‌داد انجام شده است، اما به دلایل مختلف از جمله توپوگرافی شهر خرم‌آباد، مسائل زیر ساختی و حتی مسائل فرهنگی سبب خواهد شد که در صورت بارندگی شدید، شاهد برخی آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر خرم‌آباد باشیم.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: از ماه پیش طی مکاتبات متعدد ضمن اعلام آماده‌باش، شیفت‌های شبانه‌روزی نیروها و ماشین‌آلات شهرداری نیز طراحی و ابلاغ شده است و همچنین در جلسات شورای اداری شهرداری به صورت تخصصی بر موارد مختلف و زوایای گوناگون این آماده باش تاکید شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول