اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آمار منحصر به فرد در لیگ؛

شهرداری تبریز؛ تیمی که در خارج خانه باج نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی جمعه 22 مهر و در هفته دهم میزبان تیم ملوان بندرانزلی خواهد بود که تا پایان هفته نهم آمار و ارقام جالب و منحصر به فردی در لیگ به دست آورده است.

شهرداری تبریز؛ تیمی که در خارج خانه باج نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این تیم تبریزی با قبول دو شکست برابر تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان هم ردیف با سه باشگاه صدر جدولی تراکتورسازی، استقلال و صبای قم فقط دو باخت در کارنامه خود دارد همچنین یکی از تیم‌هایی است که رکورد دار تساوی در لیگ یازدهم است.
پنج تساوی برابر تیم‌های مس کرمان، سایپای البرز، راه آهن شهر ری، فولاد خوزستان و شاهین بوشهر به همراه تیم‌های راه‌آهن و ذوب آهن اصفهان پر از تساوی‌ترین تیم‌های لیگ قرار داده است.
همچنین این تیم به همراه تراکتورسازی دیگر تیم تبریزی تنها تیم‌هایی هستند که در خارج از خانه از هیچ تیمی نباخته‌اند و این خود رکورد قابل توجه تا هفته دهم لیگ یازدهم محسوب می‌شود.
از دیگر سوی کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند جایگاهی که شهرداری تبریز در جدول رده‌بندی دارد متناسب با بازی‌های این تیم نیست و با بازی‌هایی که شهرداری تبریز انجام می‌دهد باید جایگاهش بالاتر از این می بود.
 
 
*شهرداری قابلیت‌های خود را اثبات می‌رساند
میودراگ یسیچ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز معتقد است: شهرداری تبریز دارای ظرفیت بسیار بالایی است و از امکانات بالقوه و بالفعل خوبی برخوردار است مطمئن باشید این تیم در هفته‌های بعدی قابلیت‌های خود را اثبات خواهد کرد.
وی افزود: هدف ما خوب بازی کردن است به همین خاطر همه بازی‌های خود را با این قصد آغاز کرده و ادامه خواهیم داد.
یسیچ اظهار داشت: متاسفانه در بیشتر بازی‌ها از روی اشتباهات فردی گل دریافت می‌کنیم و این در حالی است که بازی و میدان را در اختیار داریم و جریان بازی در اختیار شهرداری است.
وی تصریح کرد: با بازیکنان خلاق و با انگیزه‌ای که داریم می‌توانیم حملات بیشتری را روی دروازه حریف طراحی کنیم و معتقد هستم که اگر شهرداری تبریز کمی شانس داشت حتما جایگاهش در جدول بسیار بالاتر از این بود.
اما نقطه قابل توجه موضع‌گیری میرمعصوم سهرابی مدیر عامل باشگاه شهرداری است.
 
*امیدواریم بدشانسی‌ها به اتمام برسد
مدیرعامل باشگاه شهرداری نیز ضمن قبول بازی‌های خوب این تیم مقابل حریفان معتقد است: بدشانسی و اشتباهات داوری از علت‌های ناکامی این تیم و کسب تساوی‌های متمادی در برابر حریفان است.
میرمعصوم سهرابی افزود: امیدواریم با برد برابر مس رفسنجان باب پیروزی‌های این تیم برابر حریفان باز شود.
وی تصریح کرد: برد برابر پرسپولیس در هفته سوم و در تهران موجب شد بچه‌ها چند هفته در باد این برد نتایج خوبی به دست نیاورند اما بازیکنان ما نشان داده‌اند که می‌توانند با بازی‌های خوب تیم را تا رده‌های بالای جدول رهنمون سازند.
 سهرابی در خصوص نتیجه‌گیری این تیم در خارج از خانه گفت: درست است که در خارج از خانه باخت نداشته‌ایم ولی این باعث نمی‌شود که حمایت تماشاگران پر شور تبریزی را فراموش کنیم.
وی اضافه کرد: به بازیکنان هم گفته‌ایم باید در بازی‌های خانگی با انرژی مضاعف به میدان بروند تا تماشاگران شهرمان با روحیه‌ای شاد ورزشگاه را ترک کنند.
شهرداری تبریز با 10 امتیاز از 9 بازی  در رده یازدهم قرار دارد و هفته دهم جمعه 22 مهرماه در تبریز به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول