اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

مهم‌ترین دغدغه مسئولان حفظ جان مسافران است

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج ‌گفت: مهم‌ترین دغدغه مسئولان حفظ جان و امنیت مسافران در محورهای قلعه‌گنج است.

مهم‌ترین دغدغه مسئولان حفظ جان مسافران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن مرادی ظهر امروز در جلسه ترافیک شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: در مورد افزایش کرایه‌ها، تعامل با شهرداری‌های شهرهای مجاور، قیمت‌گذاری و نصب اطلاعیه در این مورد اقدام لازم صورت گیرد و باید در ارتباط با تاکسی‌های درون شهری تعیین تکلیف و وضعیت آن‌ها مشخص شود.
وی مهم‌ترین دغدغه مسئولان را حفظ جان مسافران دانست و افزود‌: در ورودی‌های شهر دو عدد کانکس به منظور بازرسی و گشت راهنمایی رانندگی نصب می‌شود تا به رانندگان ‌متخلف تذکر و اخطار دهند. 
مرادی خاطرنشان کرد: در مورد جابه‌جای دانش‌آموزان در حوزه چاه‌دادخدا مصوب شده تا با همکاری بین شرکت‌ عمران دهیاری‌ها، آموزش و پرورش و شهرداری سرویس‌های ایاب و ذهاب در این مسیر قرار گیرند.
وی به فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و‌ رانندگی اشاره کرد و افزود: در برخورد با رانندگان متخلف و سهل‌انگار هیچ عذری پذیرفته نیست، باید الزامات قوانین اجتماعی در ‌جامعه نهادینه و نسبت به آموزش‌های لازم در این زمینه در سطح مدارس‌ با همکاری نهادهای آموزشی اقدام شود. 
مرادی با اشاره هزینه‌های انجام شده در حوزه راه تصریح کرد: اداره راه سعی کند تا نصب علائم ‌هشدار دهنده، امنیت جاده و چراغ‌های هشدار را با همکاری دهیاری‌های روستاها انجام دهند. 
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول