اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ایرانشهر:

ساخت پایانه‌های مسافربری مهم‌ترین ضرورت ایرانشهر

خبرگزاری فارس: شهردار ایرانشهر گفت: ساخت پایانه‌های مسافربری در شهرستان ایرانشهر یکی از مهم‌ترین ضروریات این شهرستان است.

ساخت پایانه‌های مسافربری مهم‌ترین ضرورت ایرانشهر
نعیم پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بر اساس مصوبه  شورای اسلامی شهر ایرانشهر ترمینال مسافربری ایرانشهر به مزایده گذاشته می‌شود.
وی افزود:واگذاری خدمات عمومی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی با مشارکت بخش خصوصی بیشتر به رفاه مردم بوده است.
پناه راه توسعه شهر ایرانشهر را جذب سرمایه‌گزاران خصوصی عنوان کرد و گفت: مسیر این مهم هموار است و باید به زیر ساخت‌ها و زمینه‌های خدمات شایسته در شهر ایرانشهر اهمیت ویژه‌ای  داد.  
شهردار ایرانشهر بیان کرد: هدف از این طرح بالا بردن کیفیت ارائه خدمات عمومی مردم به ویژه در بخش مسافربری و افزایش ایمنی در این حوزه است.
وی راه‌اندازی این مجموعه را تسهیل در ارائه خدمات حمل و نقل برون شهری ودرون شهری، کاهش حجم ترافیکی شهری و حل معضلات مربوطه دانست.
پناه گفت: تجمیع شرکت‌های مسافربری پراکنده در سطح شهر از دیگر موارد این پروژه است که موجب رقابت و ارائه کیفیت خدمات به مسافران می‌شود.
شهردار ایرانشهر خاطرنشان کرد: خدمات دهی مطلوب اتوبوس‌ها و ارائه سرویس‌های مناسب از جمله رفاه مطلوب، صندلی آسان و استاندار متناسب موجب افزایش علاقمندی شهروندان به مسافرت‌های زمینی توسط اتوبوس شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول