اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال؛

یک‌میلیون مسافر در لرستان جابه‌جا شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان گفت: یک‌میلیون و 910 هزار مسافر در ایام تعطیلات تابستان امسال با استفاده از ناوگان حمل و نقل استان جا‌به‌جا شدند.

یک‌میلیون مسافر در لرستان جابه‌جا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان، نصرت‌الله حیدری اظهار داشت: این تعداد مسافر توسط 158 هزار و 360 دستگاه انواع وسیله نقلیه وابسته به ناوگان حمل و نقل استان لرستان جابه‌جا شده‌اند.
وی با اشاره به حجم بالای سفرهای مرحله دوم تابستان پس از ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در همین ارتباط در هفته آخر شهریورماه امسال 247 هزار و 857 مسافر در قالب 19 هزار و 796 سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استان لرستان استفاده کردند.
حیدری با اشاره به اینکه سفرهای تابستانی امسال استان بدون هیچ مشکلی نداشت، گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهینه به مردم، کار رتبه‌بندی شرکت‌های مسافربری و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان آغاز شده است، خبر داد.
وی اظهار داشت: جلوگیری از هرگونه تخطی در فعالیت‌های سیستم حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران از جمله اهداف این طرح است.
 انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول