اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گردشگری صورت میگیرد؛

افتتاح 2 دفتر خدمات مسافرتی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم گفت: همزمان با هفته گردشگری دو دفتر خدمات مسافرتی در قم افتتاح می‌شود.

افتتاح 2 دفتر خدمات مسافرتی در قم
علیرضا ارجمندی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به راه‌اندازی تورهای قم‌گردی در استان اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی استان در سال جاری تورهای قم‌گردی را با هدف شناساندن ظرفیت‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعت‌گردی و مذهبی که رکن و انگیزه اصلی مسافران به قم است، راه‌اندازی کرده است.
وی بیشترین هدف زائران را زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دانست و تصریح کرد: 11 مسجد و مکان گردشگری از جمله خانه‌‌ها، کاروا‌نسراها، دریاچه حوض سلطان، کویر قم، کاروانسرای دیر گچین و... آماده بادید گردشگران و زائران است.
ارجمندی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته گردشگری افزود: افتتاح هتل آپارتمان همزمان با هفته گردشگری و برگزاری جلسات با مسئولان استانی از جمله این برنامه‌ها است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه شهر قم ظرفیت‌های مناسبی برای ارتقای امر گردشگری دارد، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آموزش و پرورش، اردوهای تفریحی ویژه دانش‌آموزان برای بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان از جمله خانه حضرت امام (ره) و بازدید از تپه قلی درویش صورت می‌گیرد.
وی افزود: برگزاری تورهای یک روزه و افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی از دیگر برنامه‌‌های هفته گردشگری خواهد بود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول