اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته‌ است؛

افزایش 10 درصدی مسافران اتوبوس‌های شهری کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان از افزایش 10 درصدی مسافران اتوبوس‌های درون شهری این شهرستان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

افزایش 10 درصدی مسافران اتوبوس‌های شهری کاشان
محسن عرفان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد مسافران شهری تا قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 65 هزار نفر بود که با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این تعداد مسافر شهری با 10 درصد افزایش به 71 هزار و 500 نفر افزایش یافته ‌است. 
وی در ادامه تعداد اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان را 160دستگاه ذکر کرد و افزود: این تعداد اتوبوس در 22 مسیر اقدام به جابه‌جایی و انتقال مسافران می‌کنند. 
عضو هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هزینه‌ها و درآمدهای اتوبوسرانی کاشان با هم همخوانی ندارند، عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان ماهیانه 50 میلیون تومان از طریق جابه‌جایی کسب مسافر درآمد دارد.
وی افزود: این در حالی است که سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان بدون احتساب هزینه‌های پرسنلی، کارگری، لوازم یدکی و هزینه‌های جانبی، ماهانه 55 میلیون تومان هزینه سوخت پرداخت می‌کند.
عرفان با اشاره به اینکه یک سوم از هزینه سوخت ماهیانه سازمان اتوبوسرانی را شهرداری و یک سوم آن را دولت باید پرداخت کند، عنوان کرد: شهرداری آنچه را در توان داشته کمک کرده و دولت نیز در سال‌های گذشته کمک‌هایی را در این خصوص به سازمان ارائه کرده ‌است. 
وی افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه گازوئیل، افزایش قیمت لوازم یدکی، لاستیک، حقوق و دستمزد و کمبود نقدینگی را از مهم‌ترین مشکلات این سازمان عنوان کرد و در ادامه خواستار همکاری و مساعدت شهرداری کاشان و دولت در خصوص کمک‌های مالی بیشتر شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان خاطرنشان کرد‌: اعتبارات سال 90 به کمیسیون دولت ارجاع داده شده است اما تاکنون بودجه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده‌ است.
عرفان در ادامه از راه‌اندازی نخستین خط اتوبوسرانی مسکن مهر کاشان خبر داد و افزود: با افتتاح پروژه مسکن مهر کاشان نخستین خط اتوبوسرانی شهری همه روزه از ساعت 6 صبح تا 21 شب از میدان کمال‌الملک به شهرک خاتم الانبیاء و بالعکس سرویس‌دهی دارد. 
 انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول