اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی:

امنیت مسافران در اماکن اقامتی مشهد برقرار است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: در شهر مشهد هیچ‌گونه ناامنی در اماکن اقامتی نداریم و همه مسافران در امنیت کامل به سر می‌برند.

امنیت مسافران در اماکن اقامتی مشهد برقرار است
محمد قانعی امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در مشهد اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در فرودگاه و راه‌آهن و پایانه به خوبی انجام می‌شود و حتی در این مراکز دفاتری وجود دارد که اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. 
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی افزود: آمار سفر مشهدی‌ها به کشورهای دیگر بسیار بالاست، اما استقبال مردم آن کشورها حتی کشورهای آسیای میانه از مشهد، تعریفی ندارد.
وی بیان داشت: مشکلات فراوانی در زمینه خدمات‌دهی به مسافران داخلی از مشهد وجود دارد، که سبب شده مسئولان این شهر درگیر آن مسائل شوند و به زوایای مختلف وضعیت گردشگران خارجی مشهد نپردازند.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی، اقدامات استکبار جهانی را در نبود رغبت گردشگران خارجی برای سفر به مشهد دخیل دانست و تصریح کرد: آن‌ها می‌خواهند به گردشگر خارجی بگویند که در صورت سفر به ایران و مشهد، امنیت ندارید و دچار مشکل می‌شوید.
قانعی خاطر نشان کرد: کمبود برخی امکانات و از طرفی نبود جاذبه‌های لازم در مشهد، از دلایل بی‌انگیزگی گردشگر خارجی برای سفر به این شهر است.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهار داشت: صرفا ایجاد و راه‌اندازی مراکز خرید و تفریحی لوکس در مشهد نیاز زائر را جواب نمی‌دهد، بلکه باید نیاز زائر متناسب با فضای معنوی و فرهنگی مشهد پاسخ داده شود.
وی بیان داشت: ‌برخی اتفاقات در حوزه گردشگری در زنجیره‌ای از سازمان‌ها شکل گرفته و چند سازمان باید در کنار هم قرار بگیرند و تقسیم کار شود تا به نتیجه قابل قبول برسند و در غیر این صورت با نگرش موجود در زمینه تقسیم بودجه جداگانه به هر سازمان نمی‌توانیم بروز اتفاق خاصی را ببینیم.
قانعی افزود: در شهر مشهد هیچ گونه مسائلی در رابطه با ناامنی نداریم که بخواهد سبب حادثه شود و یا بخواهد امنیت مسافران را تهدید کند.
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی اظهار داشت: باید به بخش خصوصی اختیار بیشتری بدهیم تا از بار روی دوش دولت کم شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول