اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

سازمان نظام بهورزی و بهداشت تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تشکیل نظام بهورزی و بهداشت در دستور کار مجلس قرار گرفته و در حال پیگیری است.

سازمان نظام بهورزی و بهداشت تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی کوچی بعد از ظهر امروز در مراسم نکوداشت روز بهورز اظهار داشت: با توجه به زحمات بهورزان در نقاط محروم جامعه و روستاها باید از تلاش و خدمات این عزیزان در عرصه سلامت قدردانی شود.
وی با بیان اینکه طرح تاسیس سازمان نظام بهورزی در حال پیگیری است افزود: این طرح در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفته و در این کمیسیون به تصویب رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تشکیل سازمان نظام بهورزی و بهداشت می‌تواند انگیزه بیشتری را برای خدمت‌رسانی به این قشر عظیم و زحمت‌کش حوزه سلامت ایجاد کند و این گروه نیز می توانند نقطه نظرات خودشان را در این مورد به کمیسیون اعلام دارند تا بیشتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی با بیان تصویب دو فوریت فوق‌العاده جذب کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز گفت: با تصویب این قانون مشکلات کارکنان و پرسنل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از لحاظ حقوق و مزایا حل می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه بهورزان در راس و پیشگام خدمات‌رسانی حوزه سلامت هستند، تصریح کرد: این قشر زحمتکش به عنوان پیام‌آوران عدالت در سلامت جامعه و به ویژه روستاها، نقشی محوری و حیاتی را بر عهده دارند.
معاون اجرایی و مدیر گروه گسترش معاونت بهداشت شهرستان جهرم در این مراسم طی سخنانی با گرامی داشت روز بهورز نیز گفت: کمبود امکانات نخستین در برخی از مراکز بهداشتی درمانی روستایی به گونه‌ای است که حتی در تامین آب آشامیدنی نیز با مشکل رو به رو هستند.
هادی مصلی‌نژاد با بیان اینکه هر بهورز در جهرم 840 نفر را زیر پوشش خود قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با همکاری نهادهای مربوطه نیازهای بهورزان را بر طرف کرده و از خدمات این قشر زحمت‌کش جامعه به نحو مطلوب تقدیر شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول