اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌شرقی:

سلامت و نشاط اعضای کانون‌های مساجد جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی بر برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت و نشاط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

سلامت و نشاط اعضای کانون‌های مساجد جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی، محمد هادی‌نیا در جمع اعضای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت و نشاط جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد ضرورت دارد.
وی، داشتن روح و روان سالم و شاداب را لازمه اطاعت از پروردگار و انجام عبادت همچنین کسب علم و دانش دانست و افزود: جوانان عضو کانون‌های مساجد باید برای بهره‌مندی از نعمت سلامت نسبت به سالم نگه داشتن جسم و روان خود به وسیله ورزش و تفریحات سالم برنامه‌ریزی کنند.
مسئول دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با کسالت و تنبلی و عدم تحرک و شادابی نمی‌توان فکر و اندیشه سالم داشت، اظهار داشت: باید برای ورزش برنامه داشته باشیم.
محمد حبیب‌اللهی، معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا نیز در این نشست به بیان خاطراتی از دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
وی افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد امروز در سنگر اسلام با انجام انواع کارهای فرهنگی، دینی و قرآنی همچنین جلب جوانان از طریق فعالیت‌های ورزشی ادامه دهنده راه شهدا و مروج آموزه‌های ائمه اطهار (ع ) باید باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول