اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل:

تداوم راه شهدا سلامت نظام را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: تدام راه شهدا سلامت و صلابت این نظام را برای همیشه بیمه خواهد کرد و این انقلاب را بر هر استکباری قالب می‌کند.

تداوم راه شهدا سلامت نظام را بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  سید ودود سید شنوا پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ همسران شهدا و جانبازان ایثارگران در اردبیل اظهار داشت: اگر این انقلاب بعد از 33 سال تهدید و ترفندهای مختلف استکبار، مقتدر و زنده باقی مانده و به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد ناشی از استمرار راهی است که شهدا و امام آن را برای ما ترسیم کرده است.
وی با بیان اینکه این انقلاب با نهضت حسینی و نهضت انتظار برای همیشه پا برجا می‌ماند، خاطرنشان کرد: دشمن جاهل ما هرگز نتوانسته به اصالت و محتوای این پیام انقلاب پی ببرد چرا که تنها با خودخواهی خود در مسیری حرکت کرده تا شاید این انقلاب را از مسیر واقعی منحرف و به مسیر غیر‌واقعی بکشاند.
این مسئول تحولات منطقه را برگرفته از فرهنگ ایثارگری و مجاهدت شهدای این نظام پرافتخار اعلام کرد و بیان داشت: اگر دشمنان و معاندان این نظام امروز در کشورهای دیگر عاجز و ناتوان‌تر شده‌اند به خاطر صدور فرهنگ ایثار و شهادت این نظام است که توانسته به حیات طیبه این انقلاب استمراری جاوید و دایمی بدهد.
وی با تجلیل از همسران شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: بزرگترین وظیفه و رسالت همسران شهدا و جانبازان تربیت یادگاران آنها به شایسته‌ترین شکل است تا آنها به راه و عظمت انجام وظیفه پدران خود افتخار کرده و ببالند.
این مسئول با بر شمردن برخی از ویژگی‌های همسران و مادران شهدا یادآور شد: سخت‌کوشی، صبر بالا، نهراسیدن از برخی گرفتاری‌ها و مشکلات، مجاهدت در سنگر تعلیم و تربیت فرزندان از جمله این ویژگی‌هاست که بسیاری از همسران شهدا و مادران آنها توانسته‌اند این رسالت عظیم را به سرانجام برسانند.
سیدشنوا گفت: اگر امروز خود را مدیون خون شهدا و صلابت و عزت آنها می‌دانیم باید به عظمت کار همسران شهدا و جانبازان و ایثارگران نیز به دیده بزرگی و عظمت بنگریم چرا که آنها کاری بزرگتر از ایثار و شهادت در سنگر جنگ با دشمن انجام دادند.
وی بیان داشت: امروز دشمن صحنه نبرد را به داخل منزل ما کشانده تا شاید فرزندان ما را غفلت‌های‌‌مان از دست ما بگیرد و باید در این زمینه مراقبت و آگاهی بیشتر در خنثی کردن توطئه‌های استکبار داشته باشیم.
سیدشنوا افزود: ما هیچ‌وقت به انجام وظیفه خود در خدمت‌رسانی به همسران، مادران و پدران شهید جانباز و ایثارگر قانع و راضی نیستیم و معتقدیم باید حق بزرگ آنها به گردن ما به بهترین شکل ادا شود.
در پایان این مراسم که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد از 30 نفر از همسران والامقام شهدا، جانبازان و ایثارگران که در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های شایانی دست یافته بودند تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول