اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازگشایی مدارس؛

دانش‌آموزان اصفهان پوشش امداد سلامت را دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان گفت: هم‌زمان با بازگشایی مدارس، پوشش امداد سلامت دانش‌آموزان این شهرستان از امروز به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان اصفهان پوشش امداد سلامت را دریافت می‌کنند
حمیدرضا نیکنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از دیروز چهار واحد آمبولانس امداد اورژانس پیش بیمارستانی و دو واحد اورژانس موتوری به همراه 10 نفر نیروی تکنسین فوریت‌های پزشکی به منظور پوشش امداد سلامت دانش‌آموزان در مسیرهای پر تردد و نزدیک به میدان‌های اصلی شهر مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته درمان و امدادرسانی طرح جامعه ایمن شهرستان اصفهان، فرهنگ‌سازی در مورد امدادخواهی و امدادرسانی در میان افراد جامعه است، افزود: در راستای اجرای این هدف، تعداد زیادی جزوه و پمفلت با محتوای پیام‌های آموزشی در رابطه با قوانین عبور و مرور از خیابان و آشنایی دانش آموزان ابتدایی و مهدکودک تهیه که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در میان دانش‌آموزان توزیع شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان تصریح کرد: بروشورهایی نیز حاوی پیام‌های مرتبط با بازگشایی مدارس و اطلاع‌رسانی به رانندگان تهیه شده که با همکاری اورژانس پیش بیمارستانی، سازمان تاکسی‌رانی، اتوبوس‌رانی و سرویس‌های مدارس که این بروشورها نصب و توزیع شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 23هزار جلد کتاب با عنوان مثلث طلایی امداد با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات امدادی، در میان خانواده‌های اصفهانی منتشر شده است.
وی گفت: کتاب مثلث طلایی امداد شامل محتوای آموزشی آشنایی با نیروهای امدادی حاضر در صحنه حوادث (نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، آتش نشانی و پلیس) با زبان شعر ویژه گروه سنی کودکان است که با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی به صورت رایگان در اختیار کودکان اصفهانی و خانواده‌های آنها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول