اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد استانی جشنواره تئاتر رضوی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: ستاد استانی برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر رضوی در خراسان شمالی با حضور مسئولان تشکیل شد.

ستاد استانی جشنواره تئاتر رضوی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان شمالی در نشست ستاد استانی هشتمین جشنواره تئاتر رضوی با بیان اینکه باید از ظرفیت عظیمی که در استان ما وجود دارد برای گسترش معنویت در استان خراسان شمالی استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز زبان هنر، زبانی تأثیر گذار است و می‌توان با بهره برداری از این فرصت جوانان و نوجوانان را با ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) آشنا کنیم.
سید کریم سجادی به  آغاز ایام دهه کرامت و ارزش‌های فرهنگی آن اشاره کرد و  افزود: در این ایام می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست به تبیین الگو حکومتی امام رضا(ع) بپردازیم.
وی از همه دستگاه‌های فرهنگی خواست تا با هر چه بهتر برگزاری برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام تلاش کنند. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت با بیان این که برگزاری جشن‌های دهه کرامت و تئاتر رضوی در واقع احیای مکتب رضوی است، گفت: نهادها باید با همکاری و همیاری یکدیگر و برنامه‌ریزی درست این رویداد را به یک فرهنگ تبدیل کنند. 
محمدرضا سوقندی با اشاره به اینکه جشن‌های دهه کرامت سه سال است که در کشور آغاز شده، تصریح کرد: امسال این جشن‌ها با رویکرد مردمی و با محوریت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد جشن‌های رضوی دولتی نیست بلکه بستر سازی تشویق نهادهای مردمی برای و احیای آن است تا این جشن مثل دیگر جشن‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود، گسترش یابد.
سوقندی برگزاری منظم جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در شش سال اخیر اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی است که هر سال میزبان موضوع‌های مختلف جشنواره به ویژه تئاتر رضوی بوده است.
وی ادامه داد: جشنواره تئاتر رضوی در منظومه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) جشنواره مادر است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان ما امسال برگزار کننده آن هستیم.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول