اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام اکرمی:

تئاتر رضوی شیوه‌ای مناسب برای معرفی ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جشنواره تئاتر رضوی شیوه‌ای مناسب برای معرفی اندیشه‌ها و ارزش‌های والای اسلامی است.

تئاتر رضوی شیوه‌ای مناسب برای معرفی ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی با اشاره به اهمیت فرهنگ و تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارزشی اظهار داشت: با تقویت و رشد تئاتر در این زمینه می‌توانیم بسترهای رشد ارزش‌ها را گسترش دهیم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بسیج نخبگان در این خصوص و به صحنه آمدن هنرمندان و رسانه‌ها اعم از شنیداری و دیداری و چه مکتوب و چه الکترونیکی و دیجیتال را به عنوان نخستین گام در ارتقای این حوزه نام برد. 
وی ادامه داد: برای رشد هنر و فرهنگ‌های ارزش مدار ضروری است که دغدغه آن را در میان مردم ایجاد کنیم و ذهن جامعه را نسبت به این مهم حساس کنیم.
اکرمی گفت: ما هنوز نتوانستیم حساسیت نسبت به مسائل فرهنگی و بها دادن به هنرهای متعالی چون توجه به تئاتر رضوی آن طور که باید و لازم است را در میان مردم ایجاد کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شخصیت والا و محوری امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: ظرفیت، قابلیت و ابعاد این موضوع بسیار وسیع است که با هنر ارزشمند نمایش می‌توان آن را به منصه ظهور رساند. 
وی ادامه داد: باید همان‌گونه که برای جلوگیری از تصادفات و ایجاد آرامش مردم در سفرهای هنگام تعطیلات، پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس و سایر نهادها در این رابطه  بسیج و آماده می‌شوند و گزارش ساعتی و لحظه به لحظه منعکس می‌کنند برای فرهنگ نیز یک همچنین حساسیتی ایجاد شود. 
اکرمی تصریح کرد: زمانی بستر فرهنگ و هنر رونق می‌یابد که دغدغه و حساسیت نسبت به رشد آن در جامعه ایجاد شود.
یادآوری می‌شود، هشتمین جشنواره سراسری تئاتر  رضوی 12 تا 14 مهر سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول