اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی انجام شد؛

اعلام نمایشنامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نمایشنامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی را اعلام کرد.

اعلام نمایشنامه‌های راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی
حسین فرخنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه هشت نمایشنامه از پنج استان کشور به هشتمین جشنواره تئاتر رضوی راه یافتند، گفت: این نمایشنامه‌ها شامل غربت زدگان به نویسندگی عباس جان‌فدا و کارگردانی مصطفی قدیمی‌مقدم از خراسان شمالی، پدرانه به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی شیرین سپه‌راد از تهران است.
وی زندگی به مقدار لازم به نویسندگی و کارگردانی مسعود عقلی از خراسان رضوی، کبوتران چاهی به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی مجید واحدی‌زاده از اردبیل و فصل سبز نرگس به نویسندی و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی از آذربایجان شرقی را از دیگر نمایشنامه‌های هشتمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد عنوان کرد.
فرخنده تصریح کرد: نمایشنامه‌های آنم آرزوست به نویسندگی سیدعلی موسویان و کارگردانی محمدزوار بی‌ریا از استان تهران، سنگ بست به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی از خراسان رضوی و همچنین نمایش زیر این باران بی پایان به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و کارگردانی محمدهادی وکیلی از خراسان رضوی از دیگر آثار نمایشی ارائه شده در این جشنواره خواهد بود.
وی با بیان اینکه تالارهای حافظ و گلشن بجنورد برای نمایش این آثار آماده شده است،  گفت: این جشنواره طی روزهای 12، 13 و 14 مهر برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره، شب 14 مهر جاری در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
خراسان شمالی تاکنون دو جشنواره تئاتر رضوی را طی سال‌های 86 و 87 میزبانی کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول