اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

جشنواره رضوی تفکر رضوی را ترویج می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: جشنواره تئاتر رضوی گامی اثرگذار برای ترویج اندیشه و تفکر رضوی است.

جشنواره رضوی تفکر رضوی را ترویج می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هشتمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت ایرانی‌ها به ویژه ما خراسانی‌ها است، اظهار کرد: هر اقدامی که در جهت تکریم و تجلیل از مقام آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) باشد، یک حسن و اقدام خداپسندانه است.
وی با اشاره به اهمیت نقش هنر در جامعه کنونی، افزود: یک فکر و اندیشه زمانی ماندگار و تأثیرگذار خواهد بود که در قالب هنر باشد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تئاتر را یکی از قالب‌های خوب هنری دانست و گفت: ترویج اندیشه و تفکر رضوی در قالب هنر تئاتر نیازمند توجه و مطالعه دقیق کارشناسی شده در این حوزه است.
وی تصریح کرد: سال به سال که این جشنواره برگزار می‌شود، هنرمندان نیز باید توجه بیشتری نسبت به شأن و مقام والای امام رضا(ع) در گفتار و رفتار خود داشته باشند.
جشنواره سراسری تئاتر رضوی 12 تا 14 مهر سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول