اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

اجرای 153 طرح عمرانی در شهرک صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با آغاز عملیات اجرایی حدود 40 طرح عمرانی در نیمه نخست امسال، تعداد طرح‌های عمرانی فعال در حال اجرای این شرکت به 153 طرح رسیده است.

اجرای 153 طرح عمرانی در شهرک صنعتی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت صبح امروز در جلسه کمیته فنی و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اظهار کرد: طرح‌های عمرانی این شرکت با پیش‌بینی اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال در حال انجام است.
وی افزود: 40 طرح عمرانی که عملیات اجرایی آنها در نیمه نخست امسال آغاز شده مربوط به طرح‌های زیرساختی و خیابان‌سازی و ساخت پیاده‌روها و جداول، اجرای شبکه‌های داخلی مخابرات، احداث شبکه‌های آب و فاضلاب، طرح‌های آبرسانی و انتقال آب و ساخت مخزن، چهار طرح تصفیه‌خانه فاضلاب و طرح‌های شبکه برق است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه انجام این تعداد طرح عمرانی در طول فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بی‌سابقه است، گفت: این پروژه‌ها با هدف افزایش زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر این استان، به ویژه مناطق محروم درحال اجرا است تا بستر مناسبی برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر فارس فراهم شود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت ویژه نظارت بر روند اجرای طرح‌های عمرانی درحال اجرا تصریح کرد: در این زمینه باید عملکرد پیمانکاران به صورت مرحله‌ای توسط ناظران فنی ارزیابی شود که در این بخش سازوکارهای مناسبی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نظر گرفته شده است.
همت خاطرنشان کرد: کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی موضوعی بسیار مهم بوده که با انتخاب پیمانکاران مجرب و تعیین ناظران برجسته و توانمند، این مهم به صورت مداوم و مستمر مورد توجه جدی است.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول