اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات‌ شهری و اجرایی شهرداری تبریز :

‌شهرک صنعتی عالی‌نسب در حوزه استحفاظی ‌شهرداری تبریز نیست

خبرگزاری فارس: معاون خدمات ‌شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: راه خاکی در بخشی از شهرک صنعتی عالی‌نسب در حوزه استحفاظی و مسئولیتی شهرداری تبریز قرار ندارد پس نمی‌تواند به آن رسیدگی کند.

‌شهرک صنعتی عالی‌نسب در حوزه استحفاظی ‌شهرداری تبریز نیست
محمدرضا قربانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، به دنبال انعکاس خبری در خبرگزاری فارس تحت عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی به مدیران اجرایی تذکر رسمی داد، در بیست و دوم شهریور ماه ‌سال‌جاری از قول استاندار آذربایجان‌شرقی و اشاره به انتقاد وی از عدم پاکسازی برخی معابر و نیز وجود راه خاکی در بخشی از شهرک صنعتی عالی‌نسب، معاون خدمات ‌شهری و اجرایی شهرداری تبریز توضیحاتی ارائه کرد.
وی گفت: بر اساس تأکیدات شهردار محترم کلانشهر تبریز عملیات تنظیف و پاکسازی معابر سطح شهر و نیز جمع‌آوری و دفع زباله به طور 24 ساعته و در شیف‌های متعدد کاری در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه قرار دارد و پرسنل خدوم این حوزه به طور شبانه‌روزی در راستای تنظیف و پاکسازی شهر و تمیز نگه‌داشتن معابر و خیابان‌ها تلاش می‌کنند.
قربانیان افزود: در سایه همین اقدامات است که کلانشهر تبریز در سال 88 و در بین تمام کلانشهرهای کشور موفق به جذب بیشترین گردشگر پس از شهر مقدس مشهد و نیز عنوان تمیزترین شهر ایران شد و با تداوم برنامه‌های کلان خود در حوزه مدیریت پسماند شهری به عنوان زیربنای اصلی تأمین سلامت اجتماعی و بهداشت عمومی، در نخستین ماه‌های سال 89 نیز موفق شد ابتدا به عنوان شهرداری برتر کشور در حوزه مدیریت پسماند و سپس به عنوان سالم‌ترین شهر ایران به انتخاب سازمان بهداشت جهانی معرفی شود.
وی گفت: اتفاقی که بیش از هر زمان دیگر توان مدیریتی این شهرداری در ارائه خدمات مناسب شهری به شهروندان تبریزی را در میان تمام شهرهای ایران به منصه‌ظهور رسانید.
قرباینان افزود: در خصوص موضوع وجود راه خاکی در بخشی از شهرک صنعتی عالی‌نسب نیز باید خاطرنشان کرد این شهرک در حوزه استحفاظی و مسئولیتی شهرداری تبریز قرار ندارد و خدمات‌رسانی به این شهرک به دلیل قرار داشتن در محدوده شهری شهرداری بستان‌آباد بر عهده این شهرداری است.
وی یادآور شد: این نکته را لازم می‌دانیم که شهرداری تبریز در ارائه خدمات مناسب و مطلوب به عموم شهروندان و مهم‌تر از آن توزیع عادلانه خدمات در بین مناطق شهری جدی است و آماده شنیدن انتقادات سازنده همشهریان عزیز و مسئولان محترم است.
گزارش فارس حاکی است، استاندار آذربایجان‌شرقی در بیست و دوم شهریور امسال در جریان افتتاح سه پروژه صنعتی از عملکرد برخی مدیران اجرایی استان و عدم حمایت کافی آنان از سرمایه‌گذاران انتقاد کرده و به آنان تذکر رسمی داده بود.
احمد علیرضا بیگی در برنامه‌های افتتاح واحدهای صنعتی تبریز از برخی مدیران اجرایی،‌بانکی و شهرداری تبریز انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه شرکت بزرگی چون نگارحک نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است، اظهار داشت: ‌متاسفانه مسئولان بانکی و مدیر عامل شهرک‌های صنعتی در این برنامه حاضر نشدند تا مشکلات مربوط به این بخش را بشنوند.
بیگی تاکید کرد: عدم حضور مدیران مربوطه در این مراسم  و عدم فراهم کردن راه ارتباطی مناسب مورد انتقاد است و تذکر رسمی داده می‌شود.
شهرداری تبریز نیز از انتقادهای استاندار بی‌نصیب نماند و بیگی نسبت به عدم پاکسازی صحیح برخی معابر انتقاد کرد.
وجود راه خاکی در بخشی از شهرک صنعتی عالی‌نسب نیز مورد انتقاد بیگی قرار گرفت و وی از این مسئله به صورت علنی گلایه کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول