اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان:

31 شهرک صنعتی کرمان برق‌دار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: 31 شهرک و نواحی صنعتی استان کرمان برق‌دار شدند.

31 شهرک صنعتی کرمان برق‌دار شدند
مهدی تربتی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با تأمین برق 31 شهرک صنعتی، استان کرمان بعد از استان اصفهان به عنوان استان برتر کشور در این زمینه برگزیده شد در حالی که استان‌های گیلان، سیستان و بلوچستان، گلستان و بوشهر با وجود بالاترین شهرک‌های دارای برق در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به میزان برق تأمین شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تا پایان خرداد ماه سال جاری افزود: 211 مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی و نیز 38 مگاوات برق در نواحی صنعتی استان تا پایان خرداد ماه سال جاری تأمین شده است که از این نظر رتبه دوم کشور از نظر شهرک‌های صنعتی دارای برق به کرمان اختصاص یافت.
تربتی با اشاره به ادامه روند برق‌رسانی و تأمین برق شهرک‌های صنعتی استان تصریح کرد: در شهرک‌های صنعتی استان تنها در سال گذشته 53 کیلومتر پروژه تأمین برق و عملیات برق‌رسانی برای اجرایی شدن مصوب شد که اغلب این پروژه‌ها بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ابراز داشت: برای اجرای این پروژه‌ها 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
تربتی تأمین برق را یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها و امکانات شهرک‌های صنعتی ارزیابی کرد و بیان داشت: شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان، کمک شایانی در زمینه تأمین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول