اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اشتغال 10 هزار نفر در شهرک صنعتی کامبوزیای زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شهرک صنعتی کامبوزیای زاهدان با 110 واحد تولیدی برای 10 هزار و 50 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

اشتغال 10 هزار نفر در شهرک صنعتی کامبوزیای زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت:‌ اعضای جدید هیئت امنای شهرک صنعتی کامبوزیا سیستان و بلوچستان با حضور اکثریتی واحدهای تولیدی این شهرک تعیین شدند.
وی افزود: این اعضا 9 نفر هستند که پنج نفر آنان را اعضای‌ اصلی، دو نفر عضو علی‌البدل، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: وظایف هیئت‌های امنا و مدیریت شهرک صنعتی جداگانه و متفاوت بوده، اما در یک فصل مشترک که آن هم فصل مشترک شهرک است، هر دو برای پیشرفت و تعالی آن شهرک با یکدیگر تعامل و همکاری دارند.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس قانون رسیدگی بر امور مدیریت خدمات عمومی نظیر صدور قبوض، توسعه فضای سبز، مسائل مربوط به بهسازی و زیباسازی شهرک‌ها از وظایف هیئت امنا به شمار می‌رود.
یعقوبی افزود: در چارچوب قانون، از هیچ تلاش و کوششی در راستای پیشرفت و تعالی شهرک‌های صنعتی دریغ نمی‌کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: هیئت امنا می‌تواند پیشنهادهای خود را برای اولویت‌بندی و اجرای پروژه‌های عمرانی ارائه دهد که این پیشنهادها در تصمیم‌گیری‌ها دخیل است. 
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: هیئت امنای جدید باید بتواند به عنوان بازوی محرک شرکت شهرک‌های صنعتی به وظایف قانونی خود عمل کند. ‌
یعقوبی یادآور شد: شهرک صنعتی کامبوزیا با گستره 864 هکتار در شهرستان زاهدان واقع شده و این شهرک 110 واحد تولیدی را با سرمایه گذاری 235 میلیارد ریال درخود جای داده و توانسته برای 10 هزار و 50 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول