اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم خبر داد:

کمپ اعتیاد شهرک صنعتی طارم غیر قانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: تاسیس کمپ اعتیاد شهرستان طارم غیر قانونی و بدون هماهنگی با فرمانداری است.

کمپ اعتیاد شهرک صنعتی طارم غیر قانونی است
غلامحسین رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاسیس کمپ اعتیاد در محل شهرک‌های صنعتی شهرستان طارم مورد قبول شهرستان نیست.
وی با بیان اینکه مسئولان راه‌اندازی کمپ اعتیاد شهرستان طارم مجوزهای لازم را اخذ نکرده‌اند، افزود: بهزیستی شهرستان با مسئولیت خود اقدام به تاسیس این کمپ کرده و مجوزهای لازم را ندارد.
فرماندار شهرستان طارم تصریح کرد: این کمپ به دلیل نداشتن مجوزهای لازم از سوی فرمانداری مورد قبول نبوده و باید اوایل هفته جاری تخلیه شود.
وی گفت: در صورت اعلام رضایت شهرک‌های صنعتی برای تاسیس چنین کمپی اجازه فعالیت به این کمپ داده می‌شود اما متاسفانه تا به امروز این مجوز و اعلام رضایت به فرمانداری شهرستان واصل نشده است.
رجبی با بیان اینکه تاسیس کمپ اعتیاد از نیازهای شهرستان است، خاطرنشان کرد: شهرستان طارم آماده راه‌اندازی کمپ اعتیاد با اخذ مجوزهای لازم است.
وی بیان کرد: تاسیس کمپ اعتیاد بدون هماهنگی قبلی و نداشتن مجوزهای لازم مورد تایید شهرستان نبوده و با عوامل راه‌اندازی چنین کمپ‌هایی برخورد می‌شود.
فرماندار شهرستان طارم یادآور شد: این کمپ به صورت غیر قانونی راه‌اندازی شده و مجوزهای لازم را برای تاسیس ندارد.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی کمپ اعتیاد در شهرستان طارم بر لزوم توجه به موقعیت شهرستان و کسب مجوزهای لازم تاکید کرد.
رجبی به عوامل مختلف اعتیاد اشاره کرد و ضمن تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان برای مبارزه با موادمخدر، ورزش را عامل مهمی در راستای جلوگیری از گرایش جوانان به اعتیاد عنوان کرد.
 وی با اشاره به حضور مبلغان دینی در شهرستان‌، تبلیغ و تبیین مسائل دینی را در جلوگیری از گرایش به موادمخدر بسیار موثر دانست.
فرماندار طارم خواستار مبارزه قاطع همه دستگاه‌ها با معضل اعتیاد شد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با این موضوع استفاده شود.
وی ضمن تاکید بر تاسیس کمپ ترک اعتیاد در شهرستان‌، مبارزه فرهنگی را اساس همه روش‌های مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و افزود‌: نهادهای فرهنگی شهرستان باید از این روش بیشترین استفاده کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول