اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

راه‌اندازی مانیتورینگ پساب خروجی شهرک صنعتی شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از راه‌اندازی سامانه پایش لحظه‌ای مانیتورینگ پساب خروجی شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد.

راه‌اندازی مانیتورینگ پساب خروجی شهرک صنعتی شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت اظهار داشت: برای تجهیز و راه‌اندازی این سامانه بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.
وی افزود: با راه‌اندازی این سامانه امکان کنترل سیستم تصفیه و خروجی آن از هر مکانی، امکان‌پذیر شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: این سامانه قابلیت اندازه‌گیری چهار پارامتر آلایندگی پساب خروجی را در هر پنج ثانیه دارد.
همت با بیان اینکه این سامانه شامل حسگر نصب شده در پساب خروجی، مانیتورینگ دریافت اطلاعات حسگر و مرکز پایش اطلاعات و سیستم دکل مخابراتی است، گفت: اطلاعات ارسالی از طریق این سامانه از طریق سیستم اینترنتی و مخابراتی در هر مکانی که نیاز به بررسی و کنترل اطلاعات پساب خروجی باشد قابل دسترسی است.
وی ادامه داد: با استفاده از داده‌های ارسالی این سامانه به دستگاه‌های نظارتی مانند محیط زیست، امکان بررسی و کنترل اطلاعات پساب خروجی مهیا است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه تصریح کرد: این سامانه پیش از این نیز در شهرک صنعتی آب باریک نصب شده بود و مقدمات نصب آن در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی آباده، فتح آباد مرودشت و شهید مصلحیان کازرون نیز در ماه‌های آینده انجام می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول