اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار تاکید کرد:

ایجاد آتش‏نشانی در شهرک صنعتی گرمسار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار بر احداث آشیانه آتش‏نشانی در شهرک صنعتی گرمسار تاکید کرد.

ایجاد آتش‏نشانی در شهرک صنعتی گرمسار
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شاهپور علایی‏مقدم ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی گرمسار، بر احداث آشیانه آتش‏نشانی در شهرک صنعتی این شهرستان تاکید کرد.
وی گفت: امنیت و انتظامات شهرک‏های صنعتی از مهم‏ترین امور است و در انجام آن باید نهایت تلاش و کوشش را داشت.
علایی‏مقدم با اشاره به لزوم آسفالت و روشنایی معابر شهرک‏های صنعتی، خواستار نصب تابلوهای اخباری شهرک صنعتی گرمسار در مجاورت جاده تهران شد.
فرماندار شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه شهرستان گرمسار یکی از قطب‏های مهم کشاورزی و صنعت در استان سمنان است، افزود: در سالیان اخیر کارخانه‏های خوبی در نواحی مختلف شهرک‏های صنعتی گرمسار و فجر احداث شده است.
وی خواستار برگزاری همایش استانی یا ملی صنعت در شهرستان گرمسار شد و با اشاره به اینکه توسعه کیفی شهرستان گرمسار در گرو برگزاری نمایشگاه‏های متعدد در زمینه‏های مختلف صنعتی است، افزود: شهرستان گرمسار به دلیل نزدیکی به پایتخت می‏تواند دروازه ورود سرمایه‏گذاران از سوی تهران باشد.
علایی‏مقدم اشاره‏ای هم به شهرستان شدن بخش آرادان داشت و تصریح کرد: با توجه به اینکه تا چندین ماه دیگر شهرستان شدن بخش آرادان قابلیت اجرایی پیدا می‏کند؛ هنوز برخی از زیرساخت‏های لازم به منظور گسترش و توسعه بخش آرادان آماده نیست.
وی در خصوص موافقت با احداث نیروگاه یک هزار مگاواتی برق در شهرستان گرمسار اظهار داشت: این نیروگاه از مصوبات دولت و از جمله پروژه‏های ملی است که می‏توانست در هر نقطه‏ای از استان سمنان واقع شود ولی به دلیل اینکه سرمایه‏گذاران این طرح نزدیکی به تهران را مد نظر خود داشتند، اجرای این پروژه عظیم به شهرستان گرمسار اختصاص یافت.
فرماندار شهرستان گرمسار از تلاش‏های نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی به دلیل جلب موافقت سرمایه‏گذاران احداث نیروگاه یک هزار مگاواتی در شهرستان گرمسار قدردانی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول