اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان 6 ماه نخست سال آینده؛

دهستان بابانظر از گاز و آب شرب بهره‌مند می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان شش ماه نخست سال آینده تمام ساکنان دهستان بابانظر از نعمت گاز و آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

دهستان بابانظر از گاز و آب شرب بهره‌مند می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، محمدمهدی مفتح بعد از ظهر امروز در جمع اهالی دهستان بابانظر شهرستان رزن اظهار داشت: اعتبارات مناطق محروم در سال‌های اخیر با تعامل دولت و مجلس رشد چشمگیری داشته است و این توجه نشانه عزم جدی مسئولان برای محرومیت‌زدایی و در راستای شعار عدالت‌محوری مسئولان نظام است.
وی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان رفع مشکل مسکن جوانان و رسیدگی به مناطق کمترتوسعه یافته از مهمترین برنامه‌های دولت در برنامه پنجم خواهد بود.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تأمین آب شرب تمام روستاها و گازرسانی به روستاهای دهستان بابانظر از برنامه‌های دولت است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان شش ماه نخست سال آینده تمام ساکنان این دهستان از نعمت گاز و آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: تاکنون طرح هادی 124 روستای این شهرستان صادر شده و بهسازی فاز اول 41 روستا به اتمام رسیده است و بهسازی فاز اول 21 روستای دیگر در دست اجرا است.
مفتح ابراز داشت: به اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال عملیات آسفالت‌ریزی سه مسیر از معابر روستای بابانظر به زودی آغاز می‌شود و برای تکمیل آن بیش از 2 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول