اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان:

تعاون کنگان 4برابر تعهد شغل ایجاد کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان گفت: تعاون کنگان 4برابر تعهد شغل ایجاد کرده است.

تعاون کنگان 4برابر تعهد شغل ایجاد کرده است
عبدالمجید دوراهکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان، اظهار داشت: بخش تعاون در رشد و توسعه شهرستان کنگان نقش بسیار مهمی داشته و به‌ویژه طی دو سال گذشته در تمام شاخص‌ها رشد داشته‌ایم و در انجام ماموریت‌های محوله به موفقیت رسیده‌ایم.
وی افزود: تاکنون و در سال 90 تعداد پنج تعاونی دانش‌بنیان در این شهرستان راه‌اندازی شده که زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان و افراد جویای کار را فراهم آورده است.
رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: کسب دو گواهینامه ایزو 9001 و ایزو 2008 توسط تعاونی‌های شهرستان برای نخستین بار در استان بوشهر و ساماندهی مسکن 300 واحدی مهر کنگان نیز از جمله اقداماتی است که طی شش ماه نخست امسال انجام گرفته است.
دوراهکی تصریح کرد: معرفی و جذب 20 فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای گذراندن دوره کارورزی در شرکت‌های منطقه پارس جنوبی و تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون شهرستان کنگان نیز طی سال جاری با موفقیت اجرایی شده است.
 وی بیان کرد: در سال 89 در بحث اشتغال بیش از تعهد عمل کردیم و حدود 200 نیرو جذب تعاونی‌ها شدند و برای این افراد شغل پایدار ایجاد شد.
رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان با بیان اینکه بخش تعاون کنگان 4برابر تعهد شغل ایجاد کرده یادآور شد: در سال جاری تعهد اشتغال‌زایی توسط اداره تعاون، کمتر از 150 شغل بوده که با تدابیر مناسب و راه‌اندازی تعاونی خدمات اشتغال برای بیش از 600 نفر اشتغالزایی شده است.
دوراهکی اذعان داشت: مسئولان کنگان همکاری مطلوبی با بخش تعاون داشته‌اند و نخبگان و افراد تاثیرگذار شهرستان نیز مشاوره‌های خوبی داده‌اند و موفقیت‌های این اداره مرهون تلاش دسته‌جمعی مسئولان و دلسوزان کنگان است.
وی گفت: امسال به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و باید از ظرفیت و توان تعاونی‌ها در مسیر رشد و توسعه شهرستان استفاده کنیم و نباید فرصت‌های موجود را هدر دهیم.
انتهای پیام،/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول