اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایش آثار و یادگاری‌های رزمندگان انجام شد؛

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در کنگان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در محل آموزش و پرورش کنگان برپا شد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در آیین راه‌اندازی این نمایشگاه اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم است که در راستای تقابل با جنگ نرم باید انجام شود.
وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی با دستان خالی و با نیروی ایمان و اخلاص و با ازخودگذشتگی و ایثار در برابر دشمنان ایستادند و موفقیت امروز کشور نیز مرهون خدمات رزمندگان است.
امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم تکریم رزمندگان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس سند عزت و شناسنامه کرامت و افتخار ملت بزرگ ایران است و باید گرامی داشته شود.
محمودی تصریح کرد: امروز تلاش و جدیت در نهضت علمی کشور و بالابردن معلومات علمی و دینی بهترین کار برای ادامه راه و استمرار حرکت شهیدان است و مسئولان باید در این راستا تدابیر لازم را بیاندیشند.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت در مدارس اضافه کرد: دانش‌آموزان باید در کنار علم، خود را به زیور تقوا و بندگی پروردگار بیارایند و باید با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شوند.
امام جمعه کنگان یادآور شد: مسئولان آموزش و پرورش کنگان تلاش زیادی برای برپایی این نمایشگاه داشته‌اند و باید این روند تداوم داشته باشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز اظهار داشت: دفاع مقدس ملت ایران در واقع نمونه بارزی از ولایت‌مداری رزمندگان است و امروز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف محصول ارزشمند دفاع مقدس است.
عباس شریف بیان داشت: تکریم رزمندگان و تجلیل از افتخارآفرینان دفاع مقدس باید مورد توجه جدی قرار گیرد و این نمایشگاه در همین راستا برگزار شده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در واقع به منظور تکریم ایثار و مجاهدت رزمندگان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایثارگران بویژه شهدای گرانقدر و انتقال این ارزش‌های والای اسلامی به نسل جدید با عنوان جلوه‌های ایثار برپا شده است.
شریف اذعان داشت: آثار و یادگاری‌های رزمندگان، تصاویر ایثارگران در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل و تمثال مبارک شهداء در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده و علاقمندان می‌توانند به مدت دو هفته از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول